mitmy Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 När jag spelar 2,5-5kr blinds på svs o ska lägga in i PokerOffice så står det något med att den inte kan lägga in blablabla....man kan trycka never import eller yes eller no....Sen ser jag bara resultat när jag trycker yes. Får ingen statistik på spelare eller något sådant? Citera
Sansrom Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Sorry, jag har ingen aning. Ville bara gratulera dig till en mycket bra felbeskrivning. Du lär få horder med svar! Citera
Cmart Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 När jag spelar 2,5-5kr blinds på svs o ska lägga in i PokerOffice så står det något med att den inte kan lägga in blablabla....man kan trycka never import eller yes eller no....Sen ser jag bara resultat när jag trycker yes. Får ingen statistik på spelare eller något sådant? Pokeroffice stödjer inte svs, man jag antar att du kan köra hh-converter på din handhistroik och sedan importera. Du kommer dock aldrig få table overlay att fungera. Citera
Recommended Posts