Gå till innehåll

Antisk - nl200 och mtts


Antisk

Recommended Posts

Jag viker nog så djupt och syn är inte okej, med AK vill du inte sätta in så mycket pengar bara för att se en flopp. Fold>push>call. En annan sak är om du är den som 4betar, då synar jag förstås push. Intressant när CHAIMPYO bara synar.. Jag skulle gissa på dåligt spelad AA eller JJ/AK som han inte klarar släppa men inte vågar pusha.

 

Hmm bra kommentar. Tog fyrbettaren på allvar men CHAIMPYOs syn kan vara lite vad som helst då han synat 1/4 av stacken oop tidigare med 79s. Jag vek iaf och lowlimitplayer cbade hem potten på Q-hög flop. Hade rollerna varit ombytta på ngt sätt hade jag nog fått in hela stacken pre men mtp min och fis tighta image känns det inte bra att pusha AK här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 520
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har haft typ roligaste natten någonsin hahahaha. En crazy polare som heter Filip kom hit vid 1-tiden igår för o kolla dam-semifinalerna i AO. Maria Sharapova och Ana Ivanovic i final, kan det bli bättre? Två riktigt heta spelare som också förtjänar platserna efter sjukt bra spel hela turneringen. Sen att Tsonga slog ut Nadal är ju heeelt mongo.

 

Iaf samtidigt som vi kollade nätade vi typ 11h i sträck. Jag lyckades vända + till - inte helt oväntat även fast jag inte spelade apkallt. Dagens hand var plo1k på svs när nån snubbe synade 450 på A45J turn med QKKA och jag hade 67 öre bakom. Wp? Jag missade mina outs iaf och han rakade in hehe.

 

Är kvar i en $55 mtt som är på FT-bubbla nu typ, synd att 88 inte fick stå mot 55 AI pre annars hade man varit CL :cry: ligger någorlunda bra till just nu iaf (3/10) och hoppas på $2,5k förstapriset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan spelar också daily doubble.

 

Såg nu när du åkte ut med AK mot AQ :(.

 

Tror det var mitt fel, skulle precis skriva GG när floppen visade kung. Men deletade så fort tian kom. Men han är ju från USA, alltid de som drar ut :-P

 

Hade själv runt 5K men torskade flipp JJ mot AK :-(

 

 

Argh sjuka var att jag gick all-in med AK samtidigt på andra bordet o tappade mot AJ hehe. Men drog ut AA med K3 i en annan turnering nyss så kan inte klaga på bad beats eller dyl. Palla flips man vinner ändå aldrig :cry:

 

Är kvar i två turneringar $100 30k gtd o $26 28k gtd går rätt stadigt i $30k men tappade en cooler i $26-turren AK-AA-KK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tröttare än sören imorse så kom mig inte för att skriva ut resultat. Bustade itm i $109-turneringen och fick typ tröstpris. Gjorde ett sjukt snyggt spel och synade en crai på 44sQsJs med 8J och mötte 66 för en fet pott men sen bustade jag på två händer med AK-47 och AT-8J båda pengarna in post så kan inte klaga på bad-beat då jag var slagen båda ggrna.

 

Ska ner på stan och fika med en gammal högstadiekompis och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vad borde man göra kvällen innan man rycker in? Var ute o söp igår så kommer nog inte palla det idag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Synd men förhoppningsvis så klonkar du 28K.

 

Hur är lumpen?

Har du fixat ditt bärbart bredband eller spelar du bara på helgerna?

 

gl:)

 

Jorå det funkar :) nej jag skiter i de planerna o lirar på helgerna istället, för o hålla fokus på rätt saker så att säga ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...