Elitloppet Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Du måste syna river efter att du synat turn (Jag hade nog inte orkat folda turn jag heller). Ja, du kommer ofta vara slagen här, men när rollerna är ombytta och det är du som sitter med en tia eller ett set i denna situationen kommer du få väldigt mycket mer betalt på den här nivån än vad din motståndare får i just detta fall, det viktigaste på desas låga nivåer är att ta betalt för sina händer. Jag lovar att standardspelaren på denna nivå typ stackar av med AQ i detta läge, så att du förlorar 60-70:- är inte hela världen. Såå, syn, axelryck, ny hand. Citera
cluelessrookie Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Kvarts inköp?? Och vika där? Näää... Utan read på en kvartsfigur så är det syn. FI kan sitta på precis vad som helst men "typiskt" är ulsa ess (essfiske) och som sagt - JT eller Tx där x = vad fan som helst i samma färg. Clueless Citera
Recommended Posts