Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kul att det går bra!

Blir dock lite konfunderad av det du skriver ovan. I och för sig finns det för många pf-muppar som inte förstår värdet av en bra handanalys och istället skriver tio poster om Nebbis attityd etc, men samtidigt är det många som uppskattar bra inlägg och vet vilka som förmår leverera dem. Pf består inte bara av dom som skriker högst.

Jag vet att det finns folk som uppskattar bra handanalyser, dock finns det många som du säger, som skriver 10 poster om Nebbis attityd etc. Dessa personer gör ju att personer som GÖR bra handanalyser försvinner från forumet.

Så många exempel den senaste tiden har helt enkelt gjort att man har tröttnat. Tycker dessutom att moderatorernas arbete rätt ofta är pinsamt. Aja, ska inte snacka för mycket nu. GL i framtiden, tycker du verkar vara en vettig och ödmjuk person, kommer säkert gå bra för dig. :)

Postad

Sjukt å se hur mycket ni plussar och är missnöjda!! :|

Själv hamnade jag på plus ($311,64). Det e jag hyggligt nöjd med eftersom jag spelat NL10 på Prima.

Oktober lär ju gå åt skogen, losat 12 inköp på 2 dagar redan (hade förmodligen bara flyt förra månaden) :(

jag vill bli som er!

Postad

+6,5K SEK.

Uppdelat:

SnG´s -1,5K SEK :cry:

Cg +500 SEK :rolleyes:

MTT´s +7500 SEK :-D

Mkt nöjd med tanke på att jag i snitt spelar c:a 10h/vecka och bara har pokern som en hobby. Har ju ett hyffsat välbetalt ordinarie jobb att hålla mig till....

Gl i oktober every1!

Postad
Var inte riktat åt dig utan skulle mest kolla om det var nån som reagerade. :-)

Hmmm, ja, tyckte det var underligt om någon trodde jag ljög om futtiga 6500:- när de flesta snackar siffror i 100K-klassen....;-)