Macroman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Hej, sitter och spelar Main event med Gretko och ades. Naturligtis med några snurrade joints. Spelar otroligt stort. och kvällens tema är "skrämma skiter ur dom" Sitter på bord 143. nick: Fled Alltid lika sköna "baktaksgungande" trådar från All in! Man känner sig som en djupt religiös tant i 80-årsåldern i jämförelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 halvtimmes break lagom tills jag skall börja raila... Vad är det för stil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Har vi nån på forumet som fortfarande är kvar i Main Event? Någon som vet? Är ju alltid kul att kunna hålla på nån om man nu ändå tänkt raila lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 hahah fy fan, hur kunde jag lata gretko lira fran mitt konto ocksa, nu forstar jag varfar man akte ut efter en timme. era toooomtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts