Surrphur Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Tjenare, vet någon var man kan se pokerfilmer med spel online? Har kollat lite på Cardrunners men det är inte gratis. Hade varit kul att se NL200-NL1000 SH och HU. Någon som har spelat in eller vet någon som spelat in? MVH Surrphur Citera
_ante_ Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Något jag kan rekommendera är att kolla i handhistorikforumet om du inte redan har gjort det. där finns det något forum med filmer som folk har lagt upp Citera
Bluwajt Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Något jag kan rekommendera är att kolla i handhistorikforumet om du inte redan har gjort det. där finns det något forum med filmer som folk har lagt upp Länk Citera
Surrphur Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Okej, ska kolla lite där. Någon som vet om det finns någon särskilt bra film som man kan se? Citera
Surrphur Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 De som använder Cardrunners, vad tycker ni om det? Citera
Pey Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Undrar också hur bra ni tycker cardrunners är. Överväger att 'köpa' ett par filmer där och kika på. Tror ni det är en bra investering för en spelare som läst en del böcker, spelat en del år och varit break-even/vinnande men inte stort vinnande på 2,5-5sek, 5-10sek samt NL100€ och NL200$ och gärna vill vinna mer ? Citera
Gäst Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 CR är hur bra som helst, men skaffa fullt medlemsskap. Så mkt bättre. Citera
Spelgalen Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 cardrunners ger inte så mkt för personer som är vinnande på nivåer över NL50 enligt min åsikt. är besviken på kvaliteten på filmerna. Citera
Recommended Posts