Gå till innehåll

Turnering på BOSS


Tiggr

Recommended Posts

Måste tvunget tilta av mig litegrann.

Är ingen turneringsspelare och spelar denna formen av poker väldigt sällan.

Idag valde jag dock att spela en rebuy turnering med unl rebuy+add on i paus.

 

Spelet var ganska galet och jag köpte väl in mig en 5-6ggr i försök att få en stack. Klienten laggade något enorms under hela turneringen och (även på cashborden) inte nog med detta fick jag byta bord ungefär var tredje hand.

Denna process tog väl runt 1-2minuter med undantag för de gångerna man satt i 5 minuter och väntade för att sedan tvingas starta om klienten och logga in igen.

 

Väl vid inloggning var även där standard att vänta 1-2minuter i kö på att få logga in igen.

Det hela gjorde väl att det kanske gick att spela 1 hand av 5 under rebuy-perioden.

 

Jag tog mig iallafall till första breaket med en stack på startstack x2 och gjorde mig redo för add on. Precis innan breaket tvingas jag givetvis byta bord igen och givetvis poppar inget bord upp.

Reboot av datorn eftersom klienten vägrar stängas ifall du har ett bord uppe(som iofs inte syns).

 

Nytt försök att logga in, stå i kö och tillslut på bordet igen med 3 minuter kvar av breaket. Nu finns det ingenstans att göra sin add-on jag väntar tiden ut i hopp om att en knapp skall uppenbara sig några sekunder innan spelet drar igång men detta händer givetvis inte.

 

Hand 1 med 16bb på BB tittar ner på TT synen LP push mot AJ, flop A-A-J tack och hej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...