Gå till innehåll

Söndagsrail 30/9 med wcoop main


slashyboy

Recommended Posts

  • Svars 228
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vet inte vem han är. Vore ju väldigt kul om nån på forumet nu skrev " DET ÄR JAG!!!" :)

 

Pokerstars sänder också live med ljud o bild med kommentarer från antingen Daniel Negreanu eller Barry Greenstein, men herregud vad det rebuffrar hela tiden. Helt omöjligt att lyssna på, därför jag inte vet vem det är som kommenterar. :) Hörde inte daniels röst dock, tydligen var det risk för att han fick avböja p g a EPT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vem han är. Vore ju väldigt kul om nån på forumet nu skrev " DET ÄR JAG!!!" :)

 

Pokerstars sänder också live med ljud o bild med kommentarer från antingen Daniel Negreanu eller Barry Greenstein, men herregud vad det rebuffrar hela tiden. Helt omöjligt att lyssna på, därför jag inte vet vem det är som kommenterar. :) Hörde inte daniels röst dock, tydligen var det risk för att han fick avböja p g a EPT.

 

kan du länka plz?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste sig bättre nu. Körde förut den i PCn (på min intel-Mac), men nu testade jag i Macen och det funkade bättre. Kör ju både Windows och Mac OS X sida vid sida, så PCn "lever" ju på Macens internetuppkoppling, kanske var det. Även om jag brukar få snabba nedladdningar i Windows annars. Jaja, löst i a f. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...