fredde80 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Sjukt.. alla andra vid bordet måste vika 77 förutom chippien (typ)... Kiosken har ju inte spelat en hand på typ 6 rundor... Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Var också en svensk som åkte ut precis innan finalbordet på 10e plats... Den känslan känner man ju igen, kan inte vart mycket behagligare att göra det i denna turnering. Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Go Fischer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fighting! Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vet inte vem han är. Vore ju väldigt kul om nån på forumet nu skrev " DET ÄR JAG!!!" Pokerstars sänder också live med ljud o bild med kommentarer från antingen Daniel Negreanu eller Barry Greenstein, men herregud vad det rebuffrar hela tiden. Helt omöjligt att lyssna på, därför jag inte vet vem det är som kommenterar. Hörde inte daniels röst dock, tydligen var det risk för att han fick avböja p g a EPT. Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Nån som vet vilka några andra är vid bordet? Hon LadyMaverick ser ju i a f ut att ha en bild av den där tjejen Rousseau eller vad hon heter, men det betyder ju inte att det är hon.. Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vet inte vem han är. Vore ju väldigt kul om nån på forumet nu skrev " DET ÄR JAG!!!" Pokerstars sänder också live med ljud o bild med kommentarer från antingen Daniel Negreanu eller Barry Greenstein, men herregud vad det rebuffrar hela tiden. Helt omöjligt att lyssna på, därför jag inte vet vem det är som kommenterar. Hörde inte daniels röst dock, tydligen var det risk för att han fick avböja p g a EPT. kan du länka plz? Citera
sturedenstore Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vem kommenterar finalbordet? DN? Citera
tamtaram Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Radio: http://istreampl-2007wcoop.wm.llnwd.net/istreampl_2007wcoop En annan tråd som diskuterar WCOOP (Ja det är Russo) http://pokerforum.nu/forum/flerbordsturneringar/40884-soendagsrail-30-9-med-wcoop-main-4.html Citera
mr_telefon Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Nån som vet vilka några andra är vid bordet? Hon LadyMaverick ser ju i a f ut att ha en bild av den där tjejen Rousseau eller vad hon heter, men det betyder ju inte att det är hon.. Jo det är Vanessa Rousso Citera
sulla Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 mpg1000 ligger på 20 mille i marker nu, 130 000 är BB. Hyfsat djup stack Citera
sulla Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 e-daddie dubblade nu på thevoid´s bekostnad QQ vs 1010 som höll Citera
sulla Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Fischer är ute KK vs JJ och K träffade Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 helvete, missade när fischer åkte... GG FISCH! Citera
sulla Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 chippien raisade, fischer ställde med JJ men fick en allin av BB som täckte. chippien vek. BB hade KK som trissade på flopp, dock fick fischer ett stegdrag på flopp Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 länken går galet smooth för mej btw, för dej som tyckte den buffrade ofta. du kanske har massa dls igång? Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 länken går galet smooth för mej btw, för dej som tyckte den buffrade ofta. du kanske har massa dls igång? Märkligt... Nä inget annat igång och snabb uppkoppling. Får testa igen, kanske funkar bättre nu.. Citera
kungbohman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Nån känd på finalbordet? Vanessea Rousso (Stavning..) Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Nä, den buffrar om var 5e sekund. Jäkligt skumt. Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 fast inte jätteskumt, jag brukar streama på TVAnts och då kan det lagga rätt mkt fast det inte borde... men nu har min buffrat 3 ggr typ, och det verkar som attt den kommer efter mer för varje gång? streamen e 2 händer efter PS... Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Löste sig bättre nu. Körde förut den i PCn (på min intel-Mac), men nu testade jag i Macen och det funkade bättre. Kör ju både Windows och Mac OS X sida vid sida, så PCn "lever" ju på Macens internetuppkoppling, kanske var det. Även om jag brukar få snabba nedladdningar i Windows annars. Jaja, löst i a f. Citera
toyzar Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 jag undrar om spelarna lyssnar på radion.. Citera
Recommended Posts