ikea Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Behöver lite råd då jag tänkte testa nån ny pokerklient. Bra och lättfixad öppningsbonus med en insättning på runt 2-300$. Kan tänkas spela 2h/dag och två bord NL 50. Raked hands räknas i o m med att man fått kort i handen utan att bidragit med pengar i potten. Rakeback. Hyfsat "lätt" motstånd på de lägre nivåerna. Nån med förslag ??? Citera
elit3n- Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Behöver lite råd då jag tänkte testa nån ny pokerklient. Bra och lättfixad öppningsbonus med en insättning på runt 2-300$. Kan tänkas spela 2h/dag och två bord NL 50. Raked hands räknas i o m med att man fått kort i handen utan att bidragit med pengar i potten. Rakeback. Hyfsat "lätt" motstånd på de lägre nivåerna. Nån med förslag ??? playboy poker e rätt bra Citera
sentenced Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Synd bara att playboypoker inte har rakeback vilket var en av sakerna han ville ha? Prova dig fram finns ju massor av olika nätverk som är bra på olika sätt. Kolla upp prima, ipoker, ongame och typ full tilt på alla dom är det gott om spelare. Citera
gdaily Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Behöver lite råd då jag tänkte testa nån ny pokerklient. Bra och lättfixad öppningsbonus med en insättning på runt 2-300$. Kan tänkas spela 2h/dag och två bord NL 50. Raked hands räknas i o m med att man fått kort i handen utan att bidragit med pengar i potten. Rakeback. Hyfsat "lätt" motstånd på de lägre nivåerna. Nån med förslag ??? Valfri b2b-sajt Citera
Supertequila Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Vissa skins på prima har de bästa dealen just nu tycker jag. det är bara o söka. Citera
MarX80 Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 playboy poker e rätt bra Hur är "rätt bra" egentligen? Är du reggad där och har egen erfarenhet därifrån? Hälsning MarX80 Citera
Recommended Posts