boman Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 GatNatJao (Cotton eye joe) Citera
Fudge Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 En polare trodde att Gunther sjöng"U touch my car alarm" istället för tralala(för e väl de han sjunger?).. Citera
jojje2k Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 En polare trodde att Gunther sjöng"U touch my car alarm" istället för tralala(för e väl de han sjunger?).. IQ på din kompis ? Citera
Ralph247 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 "Små negrar i sanden" är en vanlig felhörning men jag tror inte så många sjunger det högt. Citera
Fudge Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 IQ på din kompis ? Haha.. Grejjen e att han sjöng så i veckor, men ingen märkte de förän han höjde rösten under en fest och alla tittade förvånat på sångfågeln. Va några år sen men kan säga att han blir ständigt påmind.. Citera
eurythmech Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Det är väl en mild plåga att påminnas om i jämförelse med att ha vänner som spelar Günther på fest, eller stavar med dubbel-j. Citera
PinkFloyd Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 limp bizkit låten, vet inte vad den heter, där han sjunger/skriker "cus hate is all the world has ever seen lately" blev "cus hate is all that steven ever says lately" i min kompis öron.. han är inte spec bright. Citera
Fudge Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Det är väl en mild plåga att påminnas om i jämförelse med att ha vänner som spelar Günther på fest, eller stavar med dubbel-j. Tur att dina vänner inte lyssnar på "sommarplågor" och följer ordboken till punkt och pricka, lät som en mycket roligare samling personer;-) Citera
greywolf Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Det är väl en mild plåga att påminnas om i jämförelse med att ha vänner som spelar Günther på fest, eller stavar med dubbel-j. orka vara sån ordnit i varje tråd ? edit:fetmarkerade varje edit2: underströk varje. Citera
-PK- Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 När jag gick i 9an så hade jag en tjej som trodde hon kunde sjunga Ebba Gröns 800 grader. "800 dagar, du ska titta på mig, du ska titta på mig" Citera
davelin Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Van Halen - Jump är ju en sån riktig felsjungarklassiker Citera
eurythmech Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Tur att dina vänner inte lyssnar på "sommarplågor" och följer ordboken till punkt och pricka, lät som en mycket roligare samling personer;-) "Följer ordboken"? Det krävs väl mask i hjärnan för att använda dubbel-j. Lätt att ha ett givande samtal med dig liksom...om vi antar att sommarplågorna på stereon är nedskruvade så att det går att föra ett samtal. orka vara sån ordnit i varje tråd ? edit:fetmarkerade varje edit2: underströk varje. Det är bara kul att retas med folk som är mindre smarta. Citera
Zarec Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 När jag gick på fritids innan jag börjat skolan så lyssnades det på KISS och vi små knoddar sjöng glatt "Wilma hi". Tror de sade Feel my heat eller nåt sånt. Men vad kunde vi? Varför ska låtar betyda något? Citera
Preacher Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Toto + Rommel I've led some raids down in Africa. Klockrent. Kommer inte på några egna, så fort jag kollat upp den korrekta låttexten har jag en förmåga att glömma bort vad jag ursprungligen fått en textrad till (även om mina versioner nästan uteslutande varit bättre ) Citera
Fudge Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 "Följer ordboken"? Det krävs väl mask i hjärnan för att använda dubbel-j.Lätt att ha ett givande samtal med dig liksom...om vi antar att sommarplågorna på stereon är nedskruvade så att det går att föra ett samtal. Det är bara kul att retas med folk som är mindre smarta. Visst ja, bara för att man inte stavar som det står i ordboken, men ändå gör så att folk förstår, betyder ju att man är mindre smart. Tänk på folk med dysse, vilka idioter! Citera
eurythmech Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Det är så lustigt att alla dyslektiker på internet är dumma i huvudet. Kul sammanträffande. Citera
Rebonius Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 När jag var liten och alla vi dagisbarn skulle sjunga på vår första dagisavsluting skulle vi sjunga en visa som gick något i stil med "Gud är toppen, vi sjunger hipp hura". Jag har aldrig varit mycket för kyrkan. Jag brölade på allt jag kunde med "Gul är tuppen, vi sjunger hipp hura". Same shit Mina föräldrar hånar mig fortfarande Citera
Djens Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag var så pass övertygad om att Rednex sjöng "Katmandu" och inte "cotton eye joe" att jag även efter att jag sett omslaget påstod att de "åtminstone på ett ställe sjunger Katmandu". Det sistnämnda berodde visserligen mest på att jag till varje pris ville rädda min heder (som vid den tiden var relativt intakt). Det var alltså du..och min mormor. Citera
Ralph247 Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 När jag gick i 9an så hade jag en tjej som trodde hon kunde sjunga Ebba Gröns 800 grader. "800 dagar, du ska titta på mig, du ska titta på mig" hon kanske sjöng på varanteaterns extremt roliga "8 dagar" ? Citera
Djens Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Det är bara kul att retas med folk som är mindre smarta. Jag har alltid undrat varför en del "intelligenta" personer väljer att lägga på sig så mycket övervikt att det riskerar att döda de i förtid? Citera
eurythmech Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Haha. Du får hemskt gärna förklara dina tankegångar där. Citera
Djens Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Du är tjock, tjocka personer dör av hjärtproblem relaterade till sin vikt. Cheers Citera
eurythmech Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Wow, genomskådad. Jahapp, jag är väl subnormalbegåvad då. Inte mycket att göra antar jag. Antar att det är dumt att röka också? Citera
Gummo Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 va faan, jag skrev ju ett långt inlägg för att sen se att det var i FEL musiktråd. Jag skulle ju skrivit i nostalgitråden och hamnade i sjungafeltråden... Citera
ebisumaru Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag har alltid undrat varför en del "intelligenta" personer väljer spela så mycket $10 Sit and go att det riskerar att döda de i förtid? . Citera
Recommended Posts