DocLame Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 På CC i Sundsvall har man tydligen kunnat spela en tävling i sammanlagd poker (NLTH) och bridge (länk). Det låter jäkligt kul, tycker jag. Enda haken var att man inte fick reda på det förrän efteråt... Det är kanske en större andel hyggliga bridgespelare som också är hyggliga pokerspelare än tvärtom, så egentligen borde man kanske ta upp frågan på något bridgeforum... men, men... Finns det sådana kombinationstävlingar någon annanstans? Jag vet ju att det finns ett antal personer här på pf som också gillar bridge, så det bör rimligtvis finnas ett intresse för kombinationen. Eller? Citera
Bridgespelar Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 På CC i Sundsvall har man tydligen kunnat spela en tävling i sammanlagd poker (NLTH) och bridge (länk). Det låter jäkligt kul, tycker jag. Enda haken var att man inte fick reda på det förrän efteråt... Det är kanske en större andel hyggliga bridgespelare som också är hyggliga pokerspelare än tvärtom, så egentligen borde man kanske ta upp frågan på något bridgeforum... men, men... Finns det sådana kombinationstävlingar någon annanstans? Jag vet ju att det finns ett antal personer här på pf som också gillar bridge, så det bör rimligtvis finnas ett intresse för kombinationen. Eller? Jag ska nog spela den....Jag ska ändå upp till norrland och spela allsvenskan. Då kan man ju lika gärna ta den näpna 30milsturen till Sundsvall Edit: Thomas Karlsson BK Centrum 8958... Karlsson blir nog farlig Citera
xlars Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 När kommer det här till pokern då? Kan ju vara bra att få utlopp för sina badbeats. http://site.wcbo.org/content/index_en.html Citera
DocLame Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 Jag ska nog spela den....Jag ska ändå upp till norrland och spela allsvenskan. Då kan man ju lika gärna ta den näpna 30milsturen till Sundsvall Edit: Thomas Karlsson BK Centrum 8958... Karlsson blir nog farlig Ska nog spela...? Menar du att det finns platser kvar? 64 av 80 platser var ju bokade redan för över 2 veckor sedan, så jag förutsatte att det var för sent att anmäla sig nu. Men hmm... Citera
Bridgespelar Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Det är iaf inte fulltecknat än Citera
Recommended Posts