kentAA Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Är det ingen ranking på. Bounty! Den som slår ut Slimman ur turneringen får nästa års medlemskap Betald! Citera
kentAA Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 Är nu upplagd på turneringsidan! Är det några frågor så ställ dem här! Citera
slimman58 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Jaha, hahaha,KentAA betalar....vilket påhopp. Men ok.då Citera
slimman58 Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Jag å KentAA har haft ett samtal idag där vi efter vissa turer sänker inköpet på Slimman Pro Tour, då läget samt tiden inte var den bästa för att ha en sådan stor tävling,MEN jag kommer att återkomma med en ny tävling nästa år för att vi skall lära oss att spela samt hantera stora inköp mm. Detta för att stå rustade för större tävlingar. Så jag hoppas nu att intresset skall bli större nu när vi har gjort vissa ändringar till den 22 Dec. Så väl mött den 22 December (Lördag) Mvh. Slimman (The only one) Citera
kentAA Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Eftersom regeringen hemma hade andra uppdrag för mig än att deltaga i denna juletidsturnering, lär jag få ställa frågan vem som slog ut Slimman58? Citera
jannemarcus Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Eftersom regeringen hemma hade andra uppdrag för mig än att deltaga i denna juletidsturnering, lär jag få ställa frågan vem som slog ut Slimman58? jannemarcus..... Citera
kentAA Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 OK grattis du är nu medlem i Hofors Bad Beaters 20088-) Citera
Recommended Posts