sturedenstore Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Bara jag som inte kan logga in på neteller? "An unknown error has occerred" Känns ju inte allt för bra när man har pengar liggande.. Citera
Bobby_Chacon Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Jag försökte också precis logga in där men fick samma svar. Väntar nu på att få chatta med supporten. Citera
sturedenstore Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Postad 21 September , 2007 Jag försökte också precis logga in där men fick samma svar. Väntar nu på att få chatta med supporten. Du får gärna uppdatera vad du får för svar från supporten. Citera
Bobby_Chacon Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Nu fungerade det för mig också... Supporten verkar ha och göra... Inte fått tag i dem ännu... Men nu kvittar det ju då jag kom in=) Citera
sturedenstore Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Postad 21 September , 2007 Japp för mig också Citera
pellepackad Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Japp, har strulat för mig med. Satte in pengar tidigt imorse, men de har ännu inte kommit. Även om de dragits av från sajten. Har aldrig varit med om så lång vänte tid. Någon som fått vänta länge på sina insättningar till neteller? Citera
Recommended Posts