ponttuss Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Som någon rubriken lyder, är det någon som vet vart man kan se matchen! Gratis eller PPV, mina nerver klarar inte av att höra den på radio! Citera
tobas Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Kolla Sportbladet är ett tips, brukar alltid stå om dom sänder den på vilken kanal det är! Citera
vessel89 Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Canal+ Sport 1 tror jag. Citera
Randall_Flagg Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Tror http://www.aik.se är vårt enda hopp. Har försökt hitta nån kanal men det ser mörkt ut. Citera
ponttuss Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Postad 20 September , 2007 Canal+ Sport 1 tror jag. Jag tror dom sänder helsingborg där, tror inte det finns någon svensk kanal som sänder matchen, inte heller någon av mina övriga satilitkanaler. Men den kanske streamas någonstans ? Citera
vessel89 Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Canal+ Sport 1 sänder Hapoel Tel Aviv - AIK. Canal+ Sport 2 sänder Heerenveen - Helsingborg. Är ganska säker på detta då en polare grämde sig sjukt mycket över att dom sände AIKmatchen istället för Bajen - Sporting Braga. Du får nog gå ner till din lokala pub och se matchen där, har svårt att tro att den skulle streamas. EDIT: såg nu att dom inte alls sänder matchen. skumt.. my bad. Citera
Incitatus Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Denna kanske! http://watchlivefootball.me.uk/ Citera
Loveless Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 CS 1 sänder Elfsborgs match. CS 2 sänder som sagt Helsingborg. Viasat i all sin obegriplighet sänder Everton - Metalist på VS2. Citera
vessel89 Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Från aik.se AIK Media direktsänder från Tel-Aviv. Matchen Hapoel Tel Aviv-AIK sänds direkt i AIK Media. På plats finns Pelle Jutehammar, Lukas Arndt och Pär Isacson. Sändningen startar 30 minuter innan avspark. Citera
ponttuss Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Postad 20 September , 2007 Tack incitatus, såg lovande ut. Tyvärr vessel, det är bara radio Citera
Incitatus Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Japp, hoppas att dom håller vad dom lovar, har inte prövat tjänsten själv. Det verkar dock vara den enda som sänder live i alla fall. Channel 10, någon israelisk kanal ska tydligen sända matchen också men hur det är med att få in den har jag dessvärre ingen kunskap om. Borde ha följt med AIK ner, dom hade ju två paketresor, men nu är man kvar i ett höstdraget stockholm istället. Nåja! Börjar väl nästan bli dags att värma upp med någon väl vald dryck snart. =) Citera
Bojen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Skönt att de inte visar AIK-matchen på TV. Större tråklag får man leta efter. Hoppas de åker ut ur UEFA-cupen! Skadedjur. Citera
Randall_Flagg Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Skönt att de inte visar AIK-matchen på TV.Större tråklag får man leta efter. Hoppas de åker ut ur UEFA-cupen! Skadedjur. Du behöver ju inte kolla på den bara för den går på TV. Nerd. Citera
jacobmal Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Skönt att de inte visar AIK-matchen på TV.Större tråklag får man leta efter. Hoppas de åker ut ur UEFA-cupen! Skadedjur. tråklag? ivan obolo, valdemarin, dulee, rubarth och nyss bortgångne wilton Citera
Bojen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Dock begränsar det mitt utbud av TV-kanaler om en kanal ska tas upp av denna dynga. Valmöjligheten minskar ju. Om ni nu är så "trogna" aikare (finns de sånna?!) varför är ni då inte nere i Israel och ser matchen på plats? Citera
Bojen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 tråklag? ivan obolo, valdemarin, dulee, rubarth och nyss bortgångne wilton Rubarth? Är det han som står och sjunger i mittcirkeln i halvtidspausen? Snacka om pausunderhållning. Han borde nog satsa mer på sångkarriären än fotboll i alla fall. Citera
popquee Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Tar över tråden för en sekund med mitt lag, ngn som vet ngt om bajens match? Citera
Bojen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Tar över tråden för en sekund med mitt lag, ngn som vet ngt om bajens match? Verkar vara radio eller någon internetstream som gäller även för den matchen. Citera
Incitatus Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Verkar tyvärr vara tveksamheter kring länken som jag postade, dvs http://watchlivefootball.me.uk/ dvs ser inte ut som att de sänder utan bara skickar ut något pdf med olika streamsiter. //Mathias Citera
jacobmal Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Dock begränsar det mitt utbud av TV-kanaler om en kanal ska tas upp av denna dynga. Valmöjligheten minskar ju. Om ni nu är så "trogna" aikare (finns de sånna?!) varför är ni då inte nere i Israel och ser matchen på plats? jag som i min enfald trodde att aik hade allsvenskans bästa publiksnitt Citera
jacobmal Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Rubarth?Är det han som står och sjunger i mittcirkeln i halvtidspausen? Snacka om pausunderhållning. Han borde nog satsa mer på sångkarriären än fotboll i alla fall. det är ju precis det...rubarth är motsatsen till tråkig. http://www.youtube.com/watch?v=8ve8noR-6sw lite av problemet med mats är ju att han satsar mer på sidointressena än fotbollen, tyvärr.. Citera
Bojen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 jag som i min enfald trodde att aik hade allsvenskans bästa publiksnitt Vad har störst publiksnitt att göra med trogna supportrar? Kaffedrickande Råsunda-fetton som fyller upp Råsunda vet jag inte om jag kan kalla trogna aikare. Citera
jacobmal Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Vad har störst publiksnitt att göra med trogna supportrar?Kaffedrickande Råsunda-fetton som fyller upp Råsunda vet jag inte om jag kan kalla trogna aikare. så du menar att aik har störst omsättning av kaffedrickande fetton i hela landet? och det bygger du på...? nu verkar det inte finnas någon sån siffra, men det skulle vara mycket intressant att se publikssiffrorna för de olika klackarna i landet. Citera
Randall_Flagg Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Vad har störst publiksnitt att göra med trogna supportrar?Kaffedrickande Råsunda-fetton som fyller upp Råsunda vet jag inte om jag kan kalla trogna aikare. Du har förstås rätt i allt det du säger i denna tråden. Ta nu och tänd en ny joint och gå tillbaka in i dimman Citera
brainslicer Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 The game will be aired on Israel Channel 10. Citera
Recommended Posts