mahjar Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Hej. Jag håller på och verifiera mitt konto, och everest vill ha bild på baksidan av mitt kreditkort, med min signatur, fast den är väldigt sliten där bak och signaturen är bort skrapad(samt säkerhetskoden), och det är inte möjligt att skriva nån signatur eftersom den är så sliten, så jag tänkte beställa ett nytt visa kort men kommer everest acceptera det nya kortet, eller vill dem ha det gamla som jag betalade med. Jag har redan skickat mail till supporten för några dagar sen angående detta men inte fått nåt svar än om hur jag ska göra. Citera
EverestPoker Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Spelarsupporten meddelar att de tyvärr inte fått ditt mejl. Kontakta dem på nytt eller skicka ett PM till mig med din kontoinformation! MVH Citera
jensax Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Hej.Jag håller på och verifiera mitt konto, och everest vill ha bild på baksidan av mitt kreditkort, med min signatur, fast den är väldigt sliten där bak och signaturen är bort skrapad(samt säkerhetskoden), och det är inte möjligt att skriva nån signatur eftersom den är så sliten, så jag tänkte beställa ett nytt visa kort men kommer everest acceptera det nya kortet, eller vill dem ha det gamla som jag betalade med. Jag har redan skickat mail till supporten för några dagar sen angående detta men inte fått nåt svar än om hur jag ska göra. Om du bara beställer ett utbyteskort får du ju samma kortnummer så då är det inga problem. Citera
Recommended Posts