CFJLarsson Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Hej. Nyss börjat använda PT men har ingen direkt förståelse för hur man avläser statistiken samt utvärderar den. Vilka "stats" skall jag kolla? Hur skall jag utvärdera dem? Vart hittar jag statsen (General Info?)? Citera
ZaphodB Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Tja, det beror ju på vad du vill veta. Och hur du spelar. Osv. Du får ursäkta, men frågan känns lite som "hur långt är ett snöre". Citera
Mactus13 Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 PokerTrackerGuide.com är en bra sida att börja med. De har en komplett guide till hur du analyserar både ditt och andras spel. Citera
jeneqvist Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 PokerTrackerGuide.com är en bra sida att börja med.De har en komplett guide till hur du analyserar både ditt och andras spel. Guiden är bra men det som sägs i den rent siffermässigt handlar om limit texas holdem FR (10-manna) har jag för mig, dvs om man spelar NLSH gäller inte de siffrorna Citera
Recommended Posts