Gå till innehåll

Det här börjar verkligen bli ohållbart.


hampulito

Recommended Posts

Det här börjar bli ohållbart jag fick 500$ bonus för 9000 summit points den var klar igår alltså 2-3 dagars spel. Bonusen motsvarar väll ca 35% rb?

Då kan ju vem som helst räkna ut vilka summor det är jag går miste om genom att spela på everest istället för att spela på någon site med 30-60% rb.

Det skulle verkligen uppskattas om everest visade sina regulars lite mer

uppskattning.

Exempelvis löpande bonusar eller åtminstone en en ordntlig bonus till dom som spelar riktigt mycket någonting i stil med 5k för 50k sp eller nått sånt.

Everest går ju ändå + när vi spelar mot bonusar.

Om det inte blir någon förbättring kommer jag dessvärre lämna evp i slutet av månaden, synd för jag gillar klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest har alltid skitit i sina lojala grinders och jag blir mycket förvånad om dem kommer ändra på det..

 

Man får 100 dollar mer i bonus om man grindar 1 miljon händer i månad. :roll:

 

Nej håller med, everest är verkligen enormt korkade som inte går ut med RB till sina storrakeare, är väl ganska lätt att räkna ut att det skulle locka tillbaka gamla storspelare som t.ex. migsjälv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Det här börjar bli ohållbart jag fick 500$ bonus för 9000 summit points den var klar igår alltså 2-3 dagars spel. Bonusen motsvarar väll ca 35% rb?

Då kan ju vem som helst räkna ut vilka summor det är jag går miste om genom att spela på everest istället för att spela på någon site med 30-60% rb.

Det skulle verkligen uppskattas om everest visade sina regulars lite mer

uppskattning.

Exempelvis löpande bonusar eller åtminstone en en ordntlig bonus till dom som spelar riktigt mycket någonting i stil med 5k för 50k sp eller nått sånt.

Everest går ju ändå + när vi spelar mot bonusar.

Om det inte blir någon förbättring kommer jag dessvärre lämna evp i slutet av månaden, synd för jag gillar klienten.

 

"Everestpoker har ett Summit Point-system som är extremt lönande för en spelare som spelar så mycket som du gör"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...