Gå till innehåll

Asien?


bomanski

Recommended Posts

Titt som tätt så läser man inlägg där folk påstår att "snart kommer nätpokern att slå i asien, då ni..." Men hur ser det egentligen ut? Någon som vet hur nätpokern utvecklar sig i asien? Är det några som spelar, hur marknadsför sig pokerbolagen, vad är prognosen för framtida utveckling där?

 

OM det är någon som har lite fakta så vore jag tacksam!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror Asien också går att glömma, även om jag tycker att man inte ska ge upp. Måste ju kämpa för att få in dom på marknaden ändå. Dock tror jag det är svårt att lura på dom att spela något som dom inte har en aning om vad det är. Tror att kultur kan ha rätt stor inverkan på vad dom tycker är roligt. Poker ger inte action nog skulle jag tro. Hellre snurra på rouletten och hoppas på buddha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitsvårt att spekulera i något här tycker jag... Asiater har dock historiskt sett tagit efter västerlänska traditioner som ex. musik och film.

Kanske önsketänkande och att man förnekar något slut på pokern.

 

Tror iaf att dom flesta av oss inser att det måste komma till nytt folk i större takt än vad det gör nu för att det ska vara ekonomiskt intrasant.

 

Tycker bolagen ska göra något med för att bevara mer pengar hos spelarna med rakeavgifter tex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...