mr-flow Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Jag använde ett konto på unibet i början av 2006 då de var på b2b och nu är dom överflyttade till prima, men om jag skulle vilja öppna ett nytt konto på en annan prima sajt, hur gör jag då. Har nämligen för mig att det blev strul om man hade två prima konton. Citera
MR_Jimmy Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Jag använde ett konto på unibet i början av 2006 då de var på b2b och nu är dom överflyttade till prima, men om jag skulle vilja öppna ett nytt konto på en annan prima sajt, hur gör jag då. Har nämligen för mig att det blev strul om man hade två prima konton. Näää det är bara att öppna på! Citera
ZaphodB Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Det är bara att öppna på, sedan när du skapat ditt nya konto, så får du en fråga om ifall det är du som har screen name "Petter_niklas", och då ska du svara att "Ja, det är jag", och sedan är det lugnt. Då får du samma screen name på alla Primasajter. Du får inte ha olika screen names på olika Primasajter. Så var det i alla fall när jag öppnade mitt konto på NordicBet när jag redan hade ett på PokerTime. Däremot så minns jag inte hur de hade koll på vilket screen name du hade i Primanätverket sedan tidigare. Det här är över ett år sedan. Citera
mr-flow Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 tack så mkt för svaren. Något tips på någon lätt bonus på en prima sajt ? Citera
Recommended Posts