GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Hur många olika partners har du som mest haft sex med under en 24h period? En 7 dagars period? 2 4 Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 hur skulle du säga att man bäst skaffar sig mer känsla för poker eller är det, enligt dig, mera utav en medfödd talang? Spela mkt, sen har väl vissa lättare än andra såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Jag slog ut dig ur 300k party, betyder att jag är bättre än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Jag slog ut dig ur 300k party, betyder att jag är bättre än dig? Japp, mkt bättre. GL om du är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Japp, mkt bättre. GL om du är kvar Bustade runt 100 efter att ha varit uppe på 180k:-( GL på ongame ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vidrig bust =/ störd tomte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 enl. dig, hur tiltande var det att se killen klonka med KQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Ganska rejält tiltande, vad fan gör han liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Ganska rejält tiltande, vad fan gör han liksom? nej den frågan ställde sig nog alla inblandade, även fisken som syna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Hej! Har du någonsin testat ecstacy eller spice? Om ja; i kombination? Hur bred säng har du? Vart sov du igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Hej MM MMM, nej Inte så värst bred. I min inte så värst breda säng, var sov du om inte på allins toa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Berätta en bad beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Vem hatar du mest; Nebbis, Zyr, Emilio, mgps, SLASKA eller Dapine87 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2007 Vem hatar du mest; Nebbis, Zyr, Emilio, mgps, SLASKA eller Dapine87 ? Svår fråga, står mellan Zyr och Emilio iaf. Hatar båda rejält mkt men kan nog inte bestämma mig för vem som är värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Hat är en väldigt stark känsla. Man hatar någon som våldtagit ens syster. Får jag fråga lite försynt varför du hatar dessa människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2007 Hur ska jag inte kunna hata dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 OT:Precis, Zyr låter som något sjukt otrevligt typ PEST; fast Zyr är 10 ggr värre. Någon mer avundsjuk och äcklig människa får man leta efter! (iallafall om han har samma attityd i verkligheten som här) OnT: Hur mår Gretko. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2007 OT:Precis, Zyr låter som något sjukt otrevligt typ PEST; fast Zyr är 10 ggr värre. Någon mer avundsjuk och äcklig människa får man leta efter! (iallafall om han har samma attityd i verkligheten som här) OnT: Hur mår Gretko. ? Jag mår förhållandevis bra. Trots den vidriga motrigg jag har just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Grinda på så vänder det, för visst är du vinnande längden? LOL The Irony Of It All! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Grinda på så vänder det, för visst är du vinnande längden? LOL The Irony Of It All! (= Kan du sluta härma Shahin med den smileyn eller? Sjukt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2007 Det är jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2007 Kan du sluta härma Shahin med den smileyn eller? Sjukt irriterande. Du är lite konstig du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Du är lite konstig du Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Kan du sluta härma Shahin med den smileyn eller? Sjukt irriterande. Que ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Vem hatar du mest; Nebbis, Zyr, Emilio, mgps, SLASKA eller Dapine87 ? Jag förstår att folk kan hata Nebbis, Zyr, Emilio, mgps och SLASKA men vem fan hatar DaPine87 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts