Leooo Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 update med prissumma för plats som plockas Vad ligger du i counten nu av hur många? sen när börjar spelet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Tack alla, roligt att läsa! Har ju faktiskt "bara" vunnit 8k än, men skoj är det! Det är min tredje chans på miljonpengar med under 20 spelare kvar, 14 och 11 hittills. Är ju bara inne för 150 i denna turre (tack du som lånade mig de 300 för satelliter ) så är redan "nöjd" med pengarna. Vinner jag stort börjar jag grinda annars plockar jag ut slantarna. Jag tror att jag kommer lyckas med att koppla bort pengarna ganska bra, faktiskt känns det som att det kommer bli lättare om jag hamnar på finalbordet än de första par placeringarna. 9,5k-14k-hoppet tror jag blir värt i det avseendet, men ett par turrar har man ju spelat så tror jag kan hålla mig kall. :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Hoppas du inte vinner mycket pengar, hatar att se dåliga spelare som tror dom är bra vinna mycket pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Puss puss! Kul att du tog dig tid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2009 Går du till FT får du min lillasysters telefonnummer. BUMP NUMMER TRE!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Hoppas du inte vinner mycket pengar, hatar att se dåliga spelare som tror dom är bra vinna mycket pengar. I lol'd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 http://www.poker.se/nyheter/77138/svensk-spelare-slass-om-miljonvinster-i-scoop.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Den här gången tar du miljonen (minst). Känner till Aruba, vilken var den andra gången du hade chans? Ta det lugnt, bry dig inte om pressen som AnteSvante sätter på dig;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2009 Den här gången tar du miljonen (minst). Känner till Aruba, vilken var den andra gången du hade chans? Ta det lugnt, bry dig inte om pressen som AnteSvante sätter på dig;-) Lol du som började ju. Jag menar vem bryr sig om en massa cash när man har chans på din systers telenr? En gång i livet lixom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Den här gången tar du miljonen (minst). Känner till Aruba, vilken var den andra gången du hade chans? Ta det lugnt, bry dig inte om pressen som AnteSvante sätter på dig;-) Vill du verkligen att han ska vinna miljonerna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 omGg, nära nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMacGyver Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Stort lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Som alla andra, stort gl:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Som alla andra, stort gl:-) I beg to differ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Hoppas du inte vinner mycket pengar, hatar att se dåliga spelare som tror dom är bra vinna mycket pengar. I beg to differ Sluta vara så äckligt avundsjuk.. Även du kanske nångång kommer få vara med och leka bland dom stora pojkarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Den här gången tar du miljonen (minst). Känner till Aruba, vilken var den andra gången du hade chans? Ta det lugnt, bry dig inte om pressen som AnteSvante sätter på dig;-) Andra var 1M gtd på full tilt, kom 11 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Sluta vara så äckligt avundsjuk.. Även du kanske nångång kommer få vara med och leka bland dom stora pojkarna Bara för att någon random klonkar 500k i en turre så betyder inte det att han leker med dom stora pojkarna. Jag spelar väl inte direkt med dom stora pojkarna men jag tycker det är en större bedrift att vinna ~12 miljoner kr på cashgame över 2 år än att vinna $500k i en donkument. Det är bara det att jag hatar se människor springa långt över EV när dom absolut inte förtjänar det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Lycka till som fan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Lycka till och klonka stort!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Bara för att någon random klonkar 500k i en turre så betyder inte det att han leker med dom stora pojkarna. Jag spelar väl inte direkt med dom stora pojkarna men jag tycker det är en större bedrift att vinna ~12 miljoner kr på cashgame över 2 år än att vinna $500k i en donkument. Det är bara det att jag hatar se människor springa långt över EV när dom absolut inte förtjänar det. Håll käften istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Vart utspelas detta? PS eller FTP? Aja GL , get rich or die tryin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Jag spelar väl inte direkt med dom stora pojkarna men jag tycker det är en större bedrift att vinna ~12 miljoner kr på cashgame över 2 år än att vinna $500k i en donkument. Någon som hävdat motsatsen? Det är bara det att jag hatar se människor springa långt över EV när dom absolut inte förtjänar det. lol, tror du hade fått mer glädje av att sluta bry dig om mtts då. Är ju standard obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Bara för att någon random klonkar 500k i en turre så betyder inte det att han leker med dom stora pojkarna. Jag spelar väl inte direkt med dom stora pojkarna men jag tycker det är en större bedrift att vinna ~12 miljoner kr på cashgame över 2 år än att vinna $500k i en donkument. Det är bara det att jag hatar se människor springa långt över EV när dom absolut inte förtjänar det. Fin att lacka sönder för att nån går långt i en stor turre och många vill önska lycka till.. Lycka till ulaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Bara för att någon random klonkar 500k i en turre så betyder inte det att han leker med dom stora pojkarna. Jag spelar väl inte direkt med dom stora pojkarna men jag tycker det är en större bedrift att vinna ~12 miljoner kr på cashgame över 2 år än att vinna $500k i en donkument. Det är bara det att jag hatar se människor springa långt över EV när dom absolut inte förtjänar det. Då kanske du istället vill förklara varför Ulaf inte förtjänat att gå långt i denna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts