Dead-Inside Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Lol leder $4k gtd omaha stort. 1/53, 221 startande. Har 57k med avg på 12.5k:-P lols Omaha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 2/28 nu. 27 itm. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 1/1 nu. Grattis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Såja klonkade hem Omahan! 1/221 gav $1380. Det roliga var att jag hade felreggat både den och den andra jag vann:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 hehe så störd man är! i söndags hade jag $27 på ftp och körde en turre för sista slantarna. Nu har jag $7k:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Leder stort med 21 kvar, turneringsomaha= easy game? . och det var under den första omahan jag lirade och vann, det här var den andra:-P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 1/1 nu. Grattis. Tack så mkt:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Grattis till alla vinster! ...och nu vill jag inte se mer whinande om att du aldrig klonkar en turre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Grattis till alla vinster! ...och nu vill jag inte se mer whinande om att du aldrig klonkar en turre! Ty:-) hehe ska försöka, men lovar inget;-) 3/101 i turbo hundo på ptp nu. 109 buy-in, jobba klooonk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Sover du aldrig...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Sover du aldrig...? Nu så ska jag.. Upp som en sol, ner som en pannkaka i turbo skiten. Gn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Gnällspik. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schultziie Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Vad nickar du på Full tilt antesvante? Satt nämligen nån Ante på finalbordet, $3k Guarantee holdem igår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Vad nickar du på Full tilt antesvante? Satt nämligen nån Ante på finalbordet, $3k Guarantee holdem igår Han nickar Antesvante Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Gnällspik. hehe gnälla ftw! Vad nickar du på Full tilt antesvante? Satt nämligen nån Ante på finalbordet, $3k Guarantee holdem igår antesvante där. Ja det var jag, vann den:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 nice work me turren dvs! Du, vi får ta och snacka lite på msn! Jag kommer nämligen upp till stockholmo oavsett om jag ska lira sm eller inte. Kvalar jag till sm så åker jag upp till stockholm redan i början av juni. Kvalar jag inte så åker jag upp me min flickvän den 8:e juni tror jag det var. Då får vi dra till CC och grinda lite:-) Hursom vi hörs på msn innan, take care! l8ers Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 nice work me turren dvs! Du, vi får ta och snacka lite på msn! Jag kommer nämligen upp till stockholmo oavsett om jag ska lira sm eller inte. Kvalar jag till sm så åker jag upp till stockholm redan i början av juni. Kvalar jag inte så åker jag upp me min flickvän den 8:e juni tror jag det var. Då får vi dra till CC och grinda lite:-) Hursom vi hörs på msn innan, take care! l8ers Absolut! Får ta och grilla lr ngt liknande här också imo:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Då får vi dra till CC och grinda lite:-) plz, håll er borta därifrån... jag åker upp till Stockholm vecka 24 (9:e juni) och kanske hamnar på cc nån kväll, då vill jag BARA se fisk där! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schultziie Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 hehe gnälla ftw! antesvante där. Ja det var jag, vann den:-) Hum...Måste vart en annan 3k garanterad då? För jag kom 2.a och den andra ruttna killen nickade typ.. nått med "17"..Eller var det du som slog mig? hoho =) Klooonk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 plz, håll er borta därifrån... jag åker upp till Stockholm vecka 24 (9:e juni) och kanske hamnar på cc nån kväll, då vill jag BARA se fisk där! Öh vafan varför inte en PF.nu 3bet-festival på 20/20? Hum...Måste vart en annan 3k garanterad då? För jag kom 2.a och den andra ruttna killen nickade typ.. nått med "17"..Eller var det du som slog mig? hoho =) Klooonk! haha okej, isf var det inte jag. men vann en 3k gtd iaf, det var en omaha/holdem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Öh vafan varför inte en PF.nu 3bet-festival på 20/20? haha okej, isf var det inte jag. men vann en 3k gtd iaf, det var en omaha/holdem. 3bets festivaler fungerar nog endast bara på pf, sista 3 ggr jag varit på CC har 3betssizen varit 700-800 på 20-20. Så isf. får det väll bli PL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 3bets festivaler fungerar nog endast bara på pf, sista 3 ggr jag varit på CC har 3betssizen varit 700-800 på 20-20. Så isf. får det väll bli PL Tru that, men 3-5 inköp djupa efter tillräckligt mkt slask så Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schultziie Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 haha okej, isf var det inte jag. men vann en 3k gtd iaf, det var en omaha/holdem. Okej.. Nice, gz! Själv fick jag nöja mig med 2a plats, men den dög! Ha de! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Hehe samma bord som Patrik Ekwall i hans turre på svs, *mums* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 6/27 i ftp 32k gtd. $7.2k till 1an, gogogo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts