Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Anade att det var yngre ni tänkte. Personligen tycker jag åldern var extremt rimlig, hade kunnat gissa på lite äldre t o m.

Där ser man! Det kanske handlar mycket om att man uppfattar henne som en väldigt energisk människa fylld av energi osv. Hon känns helt enkelt väldigt ungdomlig.

Postad
Där ser man! Det kanske handlar mycket om att man uppfattar henne som en väldigt energisk människa fylld av energi osv. Hon känns helt enkelt väldigt ungdomlig.

Detta är min uppfattning. Trodde hon var minst 10 år yngre typ. Dessutom har hon ju landat Portia De Rossi som är 36 och rätt så het sas.

Postad

Ante goes bananas in Bahamas. Vem vill lägga betts på att han bränner <50% av vinsten innan han kommer till Arlandatullen?

Var fan är de brutala festrapporterna? :(

Postad
ett serietips till dig Ulaf. Eastbound & down.

Komediserie i 6 avsnitt som e riktigt bra och rolig :D

http://www.imdb.com/title/tt0866442/

Tack för tipset, får bli nästa grindkomplement!

Ante goes bananas in Bahamas. Vem vill lägga betts på att han bränner <50% av vinsten innan han kommer till Arlandatullen?

Ja detta tack, dåligt med rapporter.

Efter min episka plussarvecka (fyra plussessioner i rad tror jag föfan) har jag sprungit om både KungKroon och inho på p5s 8-)

Postad

Earthquake& tsunami..

Postad
Tack för tipset, får bli nästa grindkomplement!

Ja detta tack, dåligt med rapporter.

Efter min episka plussarvecka (fyra plussessioner i rad tror jag föfan) har jag sprungit om både KungKroon och inho på p5s 8-)

Fyra finalbord idag, inte hela vägen på dom flesta dock så vi får nog allt se efter uppdatering imorgon :)

(not so hidden)

• Skapa nytt...