Masterchen Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Tja Ante! Känner du till den här sajten?? ->http://www.pokerskull.com/
Rebonius Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Ante bust ur Main :O Var lite osäker på om Ante eller Sumpas skulle vinna, nu vet jag.
AnteSvante Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2010 Segt att busta. Var ganska svängig dag men spelade alla händer utom en eller 2 riktigt bra imo. Var riktigt bitter efter busten, KK vs QQ för starstack igen typ men thats the way it goes. Har iaf haft en sjukt rolig kväll efter och träffat en hel del av alla nötproffs som man grindat mkt mot online:) Nu ska det bara bli bra väder oxå!
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Läste om att nån av dang-bröderna, trex?, funderade på ett prop-bet om att kunna dunka inom 3 månader.Om Jerebko knappt fixar det känns det ju rätt kört för en 175 cm lång asiat. Ja det låter ju otroligt isf men man ska nog aldrig underskatta en dang (eller en asiat för den delen) Första gånger jag ser bilder på det, får fan lite gåshud! Fan va grym han ser ut Jag vet, visst blir man sådär härligt irrationellt stolt Segt att busta. Var ganska svängig dag men spelade alla händer utom en eller 2 riktigt bra imo. Var riktigt bitter efter busten, KK vs QQ för starstack igen typ men thats the way it goes. Har iaf haft en sjukt rolig kväll efter och träffat en hel del av alla nötproffs som man grindat mkt mot online:) Nu ska det bara bli bra väder oxå! =// blääää. Hoppas att det blir bra väder då, här är det -15
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Måste få whina av mig jag också, folk kan fan inte använda ordet spendera! På svenska kan man inte spendera tid, man spenderar pengar, man TILLBRINGAR tid, aaaarrrgh, ulaf is getting upset! har sett det minst femti gånger senaste veckan typ.
Tiltkorven Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Måste få whina av mig jag också, folk kan fan inte använda ordet spendera! På svenska kan man inte spendera tid, man spenderar pengar, man TILLBRINGAR tid, aaaarrrgh, ulaf is getting upset! har sett det minst femti gånger senaste veckan typ. Ta de lugnt mannen o spendera lite tid på stranden nu och tillbringa lite pengar vettja!
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Ta de lugnt mannen o spendera lite tid på stranden nu och tillbringa lite pengar vettja! I've been nice to you, but now, I'm coming to the edge!
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 I've been nice to you, but now, I'm coming to the edge!
Runnerx2 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 I've been nice to you, but now, I'm coming to the edge! <------
Vrakman Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Måste få whina av mig jag också, folk kan fan inte använda ordet spendera! På svenska kan man inte spendera tid, man spenderar pengar, man TILLBRINGAR tid, aaaarrrgh, ulaf is getting upset! har sett det minst femti gånger senaste veckan typ. Nu tycker jag du är ute o hojar lite... http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/spendera-tid-kan-man-det-1.410066
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Nu tycker jag du är ute o hojar lite... http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/spendera-tid-kan-man-det-1.410066 jajajajajaja...
Vrakman Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 jajajajajaja... I Svenskt språkbruk (2003) fanns spendera tid med, med beteckningen ‘vardagligt’. I SAOL (2006) anges också betydelsen ’tillbringa’ (om tid), utan någon ‘vardagligt’-beteckning. Hämtat från Internet
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 ok fine fortsätt, jag kommer ändå att hata det Min huvudsakliga aversion mot det (som jag gärna medger) är att det kan bidra till att rejäla ord som tillbringa, vistas och bo trängs undan. Spendera tenderar också att bli lite pretentiöst, särskilt när det rör ordinära förhållanden. "Jag spenderade helgen i Köping" i en ung persons mun kan låta som om hon denna helg bevärdigat Köping med ett exklusivt besök och dissat en modemässa i Milano. FÄNX Catharina Grünbaum
Vrakman Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 ok fine fortsätt, jag kommer ändå att hata det Min huvudsakliga aversion mot det (som jag gärna medger) är att det kan bidra till att rejäla ord som tillbringa, vistas och bo trängs undan. Spendera tenderar också att bli lite pretentiöst, särskilt när det rör ordinära förhållanden. "Jag spenderade helgen i Köping" i en ung persons mun kan låta som om hon denna helg bevärdigat Köping med ett exklusivt besök och dissat en modemässa i Milano. FÄNX Catharina Grünbaum haha!
kraclob Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Vann potraisers vipturre. skepp emop paket. Så löjligt tiltande att jag inte kan dra med till GC nu utan måste jobba.
Vrakman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Vann potraisers vipturre. skepp emop paket. Så löjligt tiltande att jag inte kan dra med till GC nu utan måste jobba. Grattis! Wp sir!
ulaf Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Finalborden börjar trilla in, blev femma i en turre precis så plussade 2,5k idag!
gEeWhiZm8 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Finalborden börjar trilla in, blev femma i en turre precis så plussade 2,5k idag! *gilla*
NikLasVegas Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Vann potraisers vipturre. skepp emop paket. Så löjligt tiltande att jag inte kan dra med till GC nu utan måste jobba. Sjukanmäl dig, haka GC, regera...
jkkman Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Finalborden börjar trilla in, blev femma i en turre precis så plussade 2,5k idag! så- ja
Teredo Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Vann potraisers vipturre. skepp emop paket. Så löjligt tiltande att jag inte kan dra med till GC nu utan måste jobba. WP! Är det möjligt att sälja paketet? GC hade ju vart sweet, hade nog tagit en sjuk-vecka:)
Recommended Posts