Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Haft en trevlig familjejul, som varje år, vi spelade Rappakalja och TP! Ju äldre jag blir desto mer inser jag att jag har haft en sån jävla tur med min familj. Varenda en man stöter på har nåt jävligt med familjen känns det som, det är alkoholister och mentalsjuka och fan vet vad. Jag har haft en sån sjuk räkmacka genom livet.

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tack för alla God Jul, värmer :heart:

Drog ett kort pass idag var ett ft och lill+. Frirullar dock polare som jag stejkade i ett par o han är djupt i en nu så kan ju bli ngt:)

Lämnar er med denna8-)

Postad
det är inte illa att dricka julmust i morgonrock och titta på På Spåret på svtplay.

låter bättre än att äta äcklig choklad och backa rakt ut på grinden ala emilio, även jag i morgonrock. :(

Postad
låter bättre än att äta äcklig choklad och backa rakt ut på grinden ala emilio, även jag i morgonrock. :(

:( plus för morgonrocken iaf

imponerad av filip och fredrik, de gjorde en skön upphämtning i sista frågorna och avslutade med stabil fempoängsseger.

Postad

imponerad av filip och fredrik, de gjorde en skön upphämtning i sista frågorna och avslutade med stabil fempoängsseger.

Nice spoiler sir...

God Jul båda 2 o krac så klart!

Postad

jasså va dom duktiga för en gångs skull tycker dom brukar suga nåt fruktansvärt annars...

Postad
Antar att tgl var kaos? :)

Antar att vi inte var där, men att kvällen blev totalt kaos iaf och att jag kommer må sådär imorgon då det iofs ryktas om mer fets:roll: 8-)

Nu är det mer detta stuket. NÖÖÖTEN!!!:

P.S kunde inte låta bli och posta den igen, så nötig!

Postad

Hehe kollade på mobilen nu. Kul sms man fick 02.37.

"Tja som du vet blev jag utslängd för att jag var för full, om du inte fått din jack brica säg till ngn vakt efter den! Tja xxxxx, jag blev utslängd" :lol:

Och nej jag fick inte min jacka :( Lagom kallt var det ute inatt...

Postad

Hm, hade just ett s.k. weird moment. Såg ngn tjej som jag tydligen var kompis med på fb. Är rätt säker på att jag legat med henne, man jag kan verkligen inte komma ihåg det:-? Wtf, skum känsla iaf.

Postad
Hm, hade just ett s.k. weird moment. Såg ngn tjej som jag tydligen var kompis med på fb. Är rätt säker på att jag legat med henne, man jag kan verkligen inte komma ihåg det:-? Wtf, skum känsla iaf.

Den är skön :)

Postad
Nice spoiler sir...

God Jul båda 2 o krac så klart!

hehe sorry, men ser man inte live får man skylla sig selv.

jasså va dom duktiga för en gångs skull tycker dom brukar suga nåt fruktansvärt annars...

Åfan, såg inte förra säsongen. De verkar väldigt kunniga för sin ålder tycker jag,

Postad

1000+?

/SK

• Skapa nytt...