Rebonius Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 tror det rentav kan vara dåligt att köpa procent i många MTT regs, men att det kan vara väldigt bra att köpa i PLO regs. Jag har förstås också redan bustat Ser ut som att jag sparar all min tur till main! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 61k i PLOn, slarvat bort ett par turrar idag, så jobba in den här nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Lycka till svantis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 24/125 nu i pausen, det börjar bli kul det här Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 24/125 nu i pausen, det börjar bli kul det här Kul att du är näst minsta stacken på ditt bord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 Kul att du är näst minsta stacken på ditt bord. sjukt löjligt aja bara o gilla läget. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 bust som 93a med 2p + öppet vs set Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 1/10 i 40k 109fo stars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 1/10 i 40k 109fo stars Fet chippie med 3 kvar, vinn skiten nu då!! glgl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 han var inte så duktig hu den där gus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scrath Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 SÅÅÅÅÅJA! Fan vad skönt efter senaste tidens torka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 grazz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Nu bär det aaaaav mot Cypern, dag 1a imorgon here we go Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 SÅÅÅÅÅJA! Fan vad skönt efter senaste tidens torka Snyggt, vi firar ikväll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Grattis Ante, gl ulaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 gratz till vad vad har dingats? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Nu bär det aaaaav mot Cypern, dag 1a imorgon here we go Nu kommer klonken! STORT GL och grattis till ante vad du än klonkade:mrgreen:. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 Ty boys! Det var 40k 109fo på stars som dingades Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Nu bär det aaaaav mot Cypern, dag 1a imorgon here we go Lycka till Visa alla livefiskar bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Ty boys! Det var 40k 109fo på stars som dingades Grattis =) Vad gav det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Grattis =) Vad gav det? Läs igen... grattis Ante Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Läs igen... grattis Ante Turneringen är en 40k garanti, vad han vann har inte skrivits tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Turneringen är en 40k garanti, vad han vann har inte skrivits tror jag. Grattis! http://officialpokerrankings.com/pokerstars/antesvante/poker/results/3B9B4EA44C41482BB4AFA7FE791DF3E4.html?t=1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Turneringen är en 40k garanti, vad han vann har inte skrivits tror jag. mellan 10 och 11k tror jag... Edit: Grattis obv ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts