inho Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Åker oxå hem imorgon, när går ditt flyg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Åker oxå hem imorgon, när går ditt flyg? 08.18, ska du ta samma? Skeppa tele på PM lr möt upp mig o grabbarna här på wynn om du vill ha lite sällskap:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Hemma igen! Riktigt skönt med svensk luft:) Lyckades även spela av ihno 200kr på 6korts omaha-flippar på flygplatsen;-) Nu är det en massa som jag borde styra upp, men tar fan det imorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Hemma igen! Riktigt skönt med svensk luft:) Lyckades även spela av ihno 200kr på 6korts omaha-flippar på flygplatsen;-) Nu är det en massa som jag borde styra upp, men tar fan det imorgon! Welcome Home! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Welcome Home! tyty sir:) Typ kolla kontokortet och se vad alla utgångar kostat? Ugh, det vill jag inte:( In o lira lite PLO600 dirr. Fan inte bra att spela när man är seg som satan... Drog bla ut tomgus när jag fick in det rätt kallt med botten2, holk o backdoor FD. Så skippar liret tills imorgon iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Mtp att du missade ME Ante, hann du spela ngt annat event tidigare under WSOP? Bump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Bump Mm, spelade 5k 6-max, ut i mitten av dag 1 dock:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Hemma igen! Riktigt skönt med svensk luft:) Lyckades även spela av ihno 200kr på 6korts omaha-flippar på flygplatsen;-) Nu är det en massa som jag borde styra upp, men tar fan det imorgon! Svårt när man får A hög att stå i 6korts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Hur leker livet hemma ante synd att man inte kunde hänga med och festa i slutet var för tiltade för det livet hade redan snetändningar på Rio Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Hur leker livet hemma ante synd att man inte kunde hänga med och festa i slutet var för tiltade för det livet hade redan snetändningar på Rio Hallå där:) Tack för senast. Mm det är förståeligt, även om jag tycker att det hade vart befogat om du hängt med o krökat ner ig minst en dag iaf! Jo här hemma i Sverige är det ju svalt o skönt... Typ. Lite varmare kunde det allt vart. Men blir prob emop barcelona om ett par veckor8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Svårt när man får A hög att stå i 6korts Hur svårt ska det vara liksom:rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Slutade vegasvistelsen + eller - vad gäller pokerspelandet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Slutade vegasvistelsen + eller - vad gäller pokerspelandet? lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Men arrghhhh kan jag få vara lite kallare eller???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jompizh Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Men arrghhhh kan jag få vara lite kallare eller???? gick du inte djupt i flera turneringar inatt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 gick du inte djupt i flera turneringar inatt? JO....... mellan 30e-10e i 5st................... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Full rulle i livet atm. Flytt på g nu i dagarna. Var och badade med office grabbarna igår, sen bar det av till en polare i S-tälje för lite öl o skitsnack. Idag har jag vart o fikat med syrran i Rålis och nu blir det tydligen beachparty med Krac och Simon:) Håller även på att styra med emop Barcelona dit jag prob ska. Får se om ngn vill bo med mig bara:-D Sen blir det nog en pokerfri weekend i Amsterdam med ett gäng den 6-8e aug. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hur byter man nick på party? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 My account > account > profile och sen under Account Information finns screenname. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hur byter man nick på party? Huh? Kan man de? Isf måste man säkert vara supercoolextremeVIP eller va fan dom kallar de... Edit: Eller så gör man som snusarn säger ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Välj själv :F Man får byta typ en gång per halvår eller någon annan tidsrymd som jag inte minns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Btw Ante, blir inget barca för min del, hade lite grejer planerat där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 oiejjyredimntywrjio Man får ju hela tiden bra idéer på nick men när man väl ska byta blir det helt jädra blankt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Funderar på ArtVandelay, KelVarnsen, HEPennypacker eller MartinVanNostrand, hmmmm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts