Red_Snake Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Vilken dag ska du lira main event? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Du missade en bra fest igår ante Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Väntar fortfarande på bilder ante! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 4 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 En vanlig söndag ju, du kommer igen! gogo ante!!! Haha jag vet, störst irriterande när det är live bara. Vilken dag ska du lira main event? Dag 3 eller 4. Du missade en bra fest igår ante Jag vet:( Mådde fan pyton, får ta igen det nästa utgång:) Väntar fortfarande på bilder ante! Haha mm ska tvinga ut en av roomisarna på turistdag och fota sönder! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Hahaha ännu en dag i Vegas! Spelade 1k på nugget med Iremats och Bertilsson. Sprang in i turnad str8flurre med floppad stege, 2 4tal me överpar och som avslutning AKs in i slowrollad KK. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, nu har jag legat vid poolen och spanat tjejer på dagen:) Dags för liten grind nu, sen ut o käka middag. En av grabbarna fyller år. Main imorgon!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, nu har jag legat vid poolen och spanat tjejer på dagen:)Dags för liten grind nu, sen ut o käka middag. En av grabbarna fyller år. Main imorgon!!! gl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, nu har jag legat vid poolen och spanat tjejer på dagen:)Dags för liten grind nu, sen ut o käka middag. En av grabbarna fyller år. Main imorgon!!! GLGL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Lyckades klonka in en $10-rebuy/turbo sattelit till sunday-warm up imorgon. Förstår inte varför jag envisas med att spela dom, lyckas aldrig komma någonvart i de stora i alla fall. Men antar att man måste hålla drömmen om storklonken vid liv. Blev fruktansvärt badbeatad x2 av samma kille i en $10DoubleSO till million på stars. kontrollerade bordet och sen klonkade han som sagt ut mig x2 när jag hade han dragandes till 5 respektive 2outs. Riktigt kul. Andra inlägget i dbn.. Bara klonka Main nu så har du den stora Klonken;) Om nu inte Million och alla andra turrar du klonkat skulle vara nog... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Det finns alltid en större klonk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, mer eller mindre allt styrt. Nu ska jag ner till Rio och regga main! Gl me:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, mer eller mindre allt styrt. Nu ska jag ner till Rio och regga main! Gl me:) Gogogogogo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Ship It! Gl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 AnteSvante har hört att du är vegas största klunsfisk HU, stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Såja, mer eller mindre allt styrt. Nu ska jag ner till Rio och regga main! Gl me:) Gl 2 U!! Gogogogogo! Men du då!!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Hörde att wsop vart fullt och att varken du lr anteen fick lira Lider med er, sjukt risigt av dom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 dag 1d är full dom andra dagarn var det många platser kvar på, är typ ett tiotal svenskar som inte fick spela dag 1d eisenhower blandat annat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 dag 1d är full dom andra dagarn var det många platser kvar på, är typ ett tiotal svenskar som inte fick spela dag 1d eisenhower blandat annat. wp.. Edit: missade ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 eisenhower har ju dock redan spelat dag 1a så det är väl inte jättekonstigt. Trist för dig dock ante Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Ojdå, fick nog allt om bakfoten. Men var några som hade missat iaf och av dom som missade drog till bellagio och spelade en turre kanske var där jag missuppfattade anton(anteen). Alltså eisenhower kanske bara åkte till bellagio och spelade turren. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 eisen ligger hemma och sover Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 TILTA MITT LIV "(€)(€)(&%)/&)#&%&%/#&%&"&€//#=/%#(%(/#(%/=(/#%=(#/#/%=(/#%/(%#(#%/#%=(#%#%(/????????/=#)/&%#&IUGHDIUHGIPUHEIPUGHPDHGUPHE)UGHF)UHG)UHDG=)UDH)GH)DHGHPDHGU)PRRRRRRRRRRRR€/YT?)€YEG............................................ Jävla asf*****ttor hur faaaananananapndoajndojnonsdöud kan man styra så jävla kasst? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Driver du? Fyfan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Det sög ju.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Har jag förstått allt rätt att ni har varit i Vegas sen 30:de juni och reggar er ett par timmar innan ME:s sista dag 1 börjar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts