Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Syna AJ

 

Ja kanske det, känns ju dock rätt omöjligt att få till en range när han stoppar över 30bb eff rakt av djupt i vad man får anta är en stor och viktig turre för honom.

 

edit: blev sexa i 30r för 2k vilket lindrade söndagen, 88 v KQ i sista handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Urk vad kall kväll=(

Känns som lite downswing atm.. Spelar sådär och förlorar en massa viktiga flippar hela tiden:(

 

Welcome to my life! Torskat flippar i 5-6 dagar i sträck. Det är fan inte okej! Jag håller ena tummen för att det vänder för oss båda! Hade tänkt raila dig lite igår men då hade du precis bustat Sunday million :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Welcome to my life! Torskat flippar i 5-6 dagar i sträck. Det är fan inte okej! Jag håller ena tummen för att det vänder för oss båda! Hade tänkt raila dig lite igår men då hade du precis bustat Sunday million :evil:

Being MTT-spelare=)

Late quote.

 

Satt du på omahan bord 6? Bra snack och ös på det bordet iaf.

Nej holdem, det totalt sjuka bordet, fanns väl en 400k där:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syna AJ

 

Bumpar lite och frågar om en konstig situation som liknar handen ni spelade, var dock lite djupare.

 

Ny på bordet, jag ligger topp 5 med ca 90BB 4 timmar in i en turre. UTG ligger ockcå bra med dryga 70BB och han degar rätt av. Resten av bordet som har mellan 10-30BB viker och jag sitter på JJ i BB ska man alltid syna här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej.

 

50/50/100 riktigt djupt bord, jag har jobbat upp mig till 60k typ.

 

Rätt kasst bord, där de som är duktiga nu är tiltade:)

 

En gubbe mittemot mig som slår upp/slår om 85% av alla händer. Han sitter på 15-17k

 

Jag säger 350 utg+1 med QQ, 2 syn emellan, syngubben slår om oss alla på knapp till 1850. Jag vill isolera han och säger 6450, då SYNAR en av limparna!

Gubben synar han med och floppen kommer Q83!

Jag betar ut 9850, limparen slår om till 33k, gubben stoppar o det gör jag med.

 

Turn 3, river x. Skepp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Err är lite bakis efter ett par flaskor rött på CC igår. Madplussade obv8-)

 

Ulaf, orka vika AK?=/

 

Hehe lite puls vart det, men inte så farligt som man kan tro. Hade typ hällt i mig en hel flaska 2k vin:)

 

Men som ulaf uttryckte det, eeez game8-)

 

Oj, nu har jag lärt mig mulitcitering. Stort!

 

..och användbart. ;)

 

Spela lite på fredag så ska jag bjuda dig på en liten stark som plåster på såren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej.

 

50/50/100 riktigt djupt bord, jag har jobbat upp mig till 60k typ.

 

Rätt kasst bord, där de som är duktiga nu är tiltade:)

 

En gubbe mittemot mig som slår upp/slår om 85% av alla händer. Han sitter på 15-17k

 

Jag säger 350 utg+1 med QQ, 2 syn emellan, syngubben slår om oss alla på knapp till 1850. Jag vill isolera han och säger 6450, då SYNAR en av limparna!

Gubben synar han med och floppen kommer Q83!

Jag betar ut 9850, limparen slår om till 33k, gubben stoppar o det gör jag med.

 

Turn 3, river x. Skepp!

 

Och limparen synade resterande stålar såklart? Rainbow flop?

 

Vad fan hade de, hur gick snacket efter handen? Nästan så man blir rädd när trean faller på turn efter att båda såsar in på den drömfloppen eller? :shock: nh iaf :)

 

Men vad kan de haft, limparen KK och gubben 88 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...