Burning Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 GRATTIS till båda vinsterna, sick goodrun! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundmark Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Ding! Stars gillar obv mig;) gratz igen då gg wp ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 haha grattis igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Being Antesvante över en MTT kväll one time och jag är nöjd:) Grattis:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Being Antesvante över en MTT kväll one time och jag är nöjd:) Grattis:D Beror på vilken kväll;) Tty=) haha grattis igen Thx, och tack för railen. gratz igen då gg wp ! tyty=)) GRATTIS till båda vinsterna, sick goodrun! Tac, mm sprang rätt bra, särskilt i den andra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 fantastisk c(h)at-fight efter standard A2s-pushen :D Rärr löjligt faktiskt. Inte så att det var superstandard. Men om man inte är resultatorienterad tycker jag att det är en rätt bra push. Rätt stackdjup och så hade han lite historia där han hade 3betat mig tidigare under kvällen. + att jag täckte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Relativitet Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Sköna klonkar =) gg wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Vet inte vad och hur mycket du klonkat men stort grattis:mrgreen: gg, gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Snyggt! Där är du rejäl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaseyJay Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Hur mycke klonka du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Ante bjuder på sushi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Hur mycke klonka du? Han vann två turrar: $109 (2R1A, 10k GTD) - $6875 $55 (Rebuy, 35k GTD) - $10219 Sen vet jag inte om han cashade i fler Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Shit, nu har du ju nästan råd med söndagens inköp! Grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Shit, nu har du ju nästan råd med söndagens inköp! Grattis Haha tyty;) Ingen sushi idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Haha tyty;)Ingen sushi idag? Finns ju flera olika buffer där om du inte gillar sushi ulaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Jag har redan bestämt med annan poler om ikväll, hade gärna kommit annars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 du antesvante som precis köpt mac, nu kommer även ongame som klient till macen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Gratz u sick sick boy /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaseyJay Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Grattis som fan.. sjuka resultat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Hur gör ni!?!?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Rärr löjligt faktiskt. Inte så att det var superstandard. Men om man inte är resultatorienterad tycker jag att det är en rätt bra push. Rätt stackdjup och så hade han lite historia där han hade 3betat mig tidigare under kvällen. + att jag täckte. Standard för mig iaf... Klarar inte av att släppa ett enda 4betpush-läge Edit: Sjuk badbeat av stars att det var 99 st med i 2r1a. inga p5-poäng Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Standard för mig iaf... Klarar inte av att släppa ett enda 4betpush-läge Edit: Sjuk badbeat av stars att det var 99 st med i 2r1a. inga p5-poäng Tack alla:) Hehe nja jag är väl lite tightare:) Nej jag vet, har missat sjukt mkt poäng på sånt, vunnit 100 2r1a 2ggr o 50r big antes 1ggn. för lite folk i alla:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 wp gg osv =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Skatteverket måste ju älska er! För ni betalar väl, annars lär det bli otrevligt framgent med tanke på att ditt namn är officiellt däruppe har jag hört... You are on the list.. Men, oavsett, det blir bra pengar ändå! Så grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Skatteverket måste ju älska er! För ni betalar väl, annars lär det bli otrevligt framgent med tanke på att ditt namn är officiellt däruppe har jag hört... You are on the list.. Men, oavsett, det blir bra pengar ändå! Så grattis! lol Edit: Vilken fantastisk människa du måste vara. Herregud vilken tomte... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts