fsista Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Seriöst, varför gamar du inte nl 1k-2k hu online när du klonkat million istället för att lira 15 händer i timmen på ett ställe som både luktar illa och har osköna stolar (och låga stakes). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Seriöst, varför gamar du inte nl 1k-2k hu online när du klonkat million istället för att lira 15 händer i timmen på ett ställe som både luktar illa och har osköna stolar (och låga stakes). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Seriöst, varför gamar du inte nl 1k-2k hu online när du klonkat million istället för att lira 15 händer i timmen på ett ställe som både luktar illa och har osköna stolar (och låga stakes). a) socialt att träffa människor IRL. b) Tycker det är helt ok att +a i snitt 10k på en kväll o samtidigt ha det kul. c)grindar lite nl€400 6max, eftersom det är en bekväm nivå som jag vet att jag slår i längden. Vart uppe o lirat lite nl$1k och +at där med, men får inte storhetsvansinne bara för att jag dingade en turre. d)gillar MTTs online mer än CG online. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Sick, Josh kan väl inte ha så bra händer..? trodde föresten han va ute, gick inte bra för han när vi spelade på samma bord iaf. Rutig keps, glasögon nån piké... Hade flush mot din kompis? som han "gnällde" lite om, första handen. Tar du det där som gnäll? Då ska du se när jag gnäller Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Mums, ska in till Macoteket o köpa ny laptop nu! Men smakar det så kostar det:roll: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Seriöst, varför gamar du inte nl 1k-2k hu online när du klonkat million istället för att lira 15 händer i timmen på ett ställe som både luktar illa och har osköna stolar (och låga stakes). seriös post? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Tar du det där som gnäll? Då ska du se när jag gnäller Jaså det va du alltså Hehe, nä det va ju därför jag använde ""8-) sry för OT Antons:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Sick, Josh kan väl inte ha så bra händer..? trodde föresten han va ute, gick inte bra för han när vi spelade på samma bord iaf. Rutig keps, glasögon nån piké... Hade flush mot din kompis? som han "gnällde" lite om, första handen. Ah jo då vet jag vem du är. Kommer ihåg dig från vårfinalen då också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 a) socialt att träffa människor IRL. b) Tycker det är helt ok att +a i snitt 10k på en kväll o samtidigt ha det kul. c)grindar lite nl€400 6max, eftersom det är en bekväm nivå som jag vet att jag slår i längden. Vart uppe o lirat lite nl$1k och +at där med, men får inte storhetsvansinne bara för att jag dingade en turre.d)gillar MTTs online mer än CG online. Bägge fötterna på jorden.+1!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Seriöst, varför gamar du inte horor och kokain när du klonkat million istället för att lira 15 händer i timmen på ett ställe som både luktar illa och har osköna stolar (och låga stakes). Fixed. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Såja, macbook pro:) Underbart med en bra, FUNGERANDE comp igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Bra val! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Macen jobbar bra 3/9 50r stars atm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Macen jobbar bra 3/9 50r stars atm Hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 gl. du har semirail Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 lycka till, jag hoppas du blir 2a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 haha grattis båda :D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 såja:) 4/16 i stars 109 2r1a oxå=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundmark Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Gratulerar ! Jag fick precis klonka den turneringen som vi stötte på varandra i Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Gratulerar ! Jag fick precis klonka den turneringen som vi stötte på varandra i najs, det gav?=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundmark Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 najs, det gav?=) 13.1k$ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 13.1k$ Gratz! 1/6 stars nu=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundmark Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 ok ska kolla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 fantastisk c(h)at-fight efter standard A2s-pushen :D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Ding! Stars gillar obv mig;) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts