ulaf Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Snyggt hörrni! sjukt wp boys Grattis Då! (igen) Tack då (igen) Grattis igen! (i förskott och först) LOL Ikväll blir det Champinjonsliga och kanske en öl eller två, sen har jag ledigt en och en halv vecka!!! Är lite gitty nu, har precis bokat in en sån där DEJT med en sån där TJEJ på Gröna lund! Verkar dock som om hon är mycket våghalsigare än jag, man får ju åka allt utan att se alltför illamående ut
okocha Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Är lite gitty nu, har precis bokat in en sån där DEJT med en sån där TJEJ Graf plz.
mr-flow Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Har av samma skäl inte varit på pf.nu så mycket på senaste (HIDDEN!!!!! ) så grattis till dejtklonk och klonk i efterhand.
ulaf Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Har av samma skäl inte varit på pf.nu så mycket på senaste (HIDDEN!!!!! ) så grattis till dejtklonk och klonk i efterhand. Snyggt flow
AnteSvante Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Palestina!!! metagame på hög nivå! Ty alla, nu undrar jag bara hur man styr med ftp och resor, boende etc etc? ngn som har koll?
AnteSvante Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 måste ju älska stars, kommer hem efter att ha vaknat 18.30 igår pigg som fan. o så har dom ändrat allt till TURBO! wiie, nu blir det åka av!
Cyntax Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Är lite gitty nu, har precis bokat in en sån där DEJT med en sån där TJEJ på Gröna lund!Är Gröna Lund verkligen ett bra stället för en dejt? Iofs kanske det beror på hur gammal man är och på vilket sätt man känner henne/hur länge man kännt henne. Good luck iaf. HOLE IN ONE!
AnteSvante Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Är Gröna Lund verkligen ett bra stället för en dejt? Iofs kanske det beror på hur gammal man är och på vilket sätt man känner henne/hur länge man kännt henne. Good luck iaf. HOLE IN ONE! Måste vara nöten imo:) vill ha resultatrapport!
JohnH Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Gröna lund är inte fy skam med helt ny dejt heller... Är dejten värdelös så har man ju kul iaf.
AnteSvante Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 12a i 100 turbo stars, lite kallt att inte KQs fick stå vs AT för cl:) 3-4ink+ på nl1k gör det dock till en riktigt bra avslutning på ett annars semikallt dygn.
Cyntax Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Gröna lund är inte fy skam med helt ny dejt heller... Är dejten värdelös så har man ju kul iaf. Men känns det inte lite "fjortis" med Gröna Lund? Iofs, om han är 18-22 och hon 16-20 typ så kan det vara rätt. Men för en gubbjävel som mig, snart 37, så är GL helt fel.
Rebonius Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Tycker det är bra att du passar på att dejta på gl (blev ju bra förkortning) före du blir för gammal.
padrinosftw Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Hur gammal är du Ulaf? Yngre än vad jag trodde Btw, gröna lund är ett rätt bra val om det är en rätt skön tjej och inte någon uppstoppad tråkig brutta. Dessutom är det ju väldigt lätt att vara rolig och avslappnad/spontan där. Gogogo fula!
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Men känns det inte lite "fjortis" med Gröna Lund? Iofs, om han är 18-22 och hon 16-20 typ så kan det vara rätt. Men för en gubbjävel som mig, snart 37, så är GL helt fel. Bergodalbanor och tivoli-miljön kan nog skapa en del hormonrusher hos tjejer om du frågar mig. Sen har du ju som någon skrev alltid roligt oavsett hur dejten ser ut. Därmed inte sagt att man kan vara för gammal för det.
JohnH Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Men känns det inte lite "fjortis" med Gröna Lund? Iofs, om han är 18-22 och hon 16-20 typ så kan det vara rätt. Men för en gubbjävel som mig, snart 37, så är GL helt fel. Jag körde lite internetdejting för ett par år sedan... o klämde in grönan o skansen med olika damer. Var hur bra som helst. De var sisådär 32- 34 vårar gamla och tyckte/fejkade att det var nice. Jag var matcho och pallade vilda musen och kunde briljera med lite latinska namn på djur. Blev bjuden på sockervadd. Bara o köra på alltså!!
el_kryddo Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Men känns det inte lite "fjortis" med Gröna Lund? Iofs, om han är 18-22 och hon 16-20 typ så kan det vara rätt. Men för en gubbjävel som mig, snart 37, så är GL helt fel. Av vad jag sett på Grönan kan man aldrig bli för gammal för att lira 5-kamp, dricka 3-rätters på Tyrol och till slut stå på borden och skråla med i Ulf Lundell-covers.
Recommended Posts