padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Sad att höra Ulaf, men som vi pratat om tidigare så är det nödvändigtvis inte en dålig sak. Hoppas du mår bättre i längden och lyckas njuta av att hålla poker mer som en hobby. Take careyo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Du är trots allt en idol Ulaf. Gl med allt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Gl med rockstjärnedrömmarna Ggod! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 hejdå ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Du är trots allt en idol Ulaf. Gl med allt... + infinity Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 All lycka i livet, Ulaf! Hoppas inte du slutar hänga här bara. Vi ska fortfarande göra en PF-låt ihop Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mewn Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ska du spela månadsfinalen på klubben ante? /Skåningen ifrån finalbordet sist Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Synd att du slutar. Synd att du aldrig vann något riktigt stort.I vilken dagbok ska man hänga i nu? Inte lätt att komma överens med alla dessa "young guns", där du är ett undantag.Själv ska jag hänga mindre på pf och fick nu ytterliggare en anledning till det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Starkt beslut... Hur orkade du ta det? Vad kommer du ta för spår nu för att fylla upp vardagen? Jag skulle gärna sluta men tanken på plugg känns inte alls lockande, ett vanligt jobb ännu mindre lockande, och de potentiella pengarna man går miste om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Starkt beslut... Hur orkade du ta det? Vad kommer du ta för spår nu för att fylla upp vardagen? Jag skulle gärna sluta men tanken på plugg känns inte alls lockande, ett vanligt jobb ännu mindre lockande, och de potentiella pengarna man går miste om Jag har ägnat mycket tid åt min passion för låtskriveri på senaste och känner såklart att det är jääävligt mycket roligare än att spela poker som är lika tidskrävande på ett just nu tråkigt sätt. Jag har en stadig inkomst från mitt jobb som räcker gott och väl och den potentiella pengen som mitt EV är känns inte riktigt värt då jag ger bort hälften av mina vinster, och lowlimitspel känns definitivt inte värt. Turneringsspel kan dock alltid ge storklonken och jag har varit halvnära nån gång men det har inte velat sig. Det som oroar mest är just att poker senaste halvåret har gett mig en del gratispengar som komplement till lönen som har varit jävligt sköna, det ger frihetskänsla, men pengar e inte allt som dom säger, jag får väl reda på om det stämmer när jag börjar plugga nästa år, för det ska jag fanimej göra (om jag inte har skivkontrakt då ) Vad det blir jag pluggar vet jag inte, ska försöka göra något jag verkligen tycker om och då allra helst inom musik, det tog 23 år att inse att jag faktiskt kan göra vad jag vill. Blir det inte så får jag tänka om, enda utbildningen jag varit taggad på tidigare är arkitektlinjen och då räcker inte mina 19,6. Kanske gör intagningsprovet igen. Jag råder alla som inte tryggt kan snitta typ 100 000 kronor i månaden att plugga eller ta ett jobb, och framför allt de som tror att de i framtiden kan tjäna bra men troligtvis aldrig kommer dit eller får offra väldigt mycket för det. Jag har iofs haft turen att slippa behöva arbeta på lager eller bygge vilket jag gjort tidigare och trivs med mitt jobb, så ska kanske inte snacka till er lagerarbetare osv (har själv gjort det och vet att det är jävligt). Pang boom vad långt det blev, jag brinner visst för det här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Sad att höra Ulaf, men som vi pratat om tidigare så är det nödvändigtvis inte en dålig sak. Hoppas du mår bättre i längden och lyckas njuta av att hålla poker mer som en hobby. Take careyo! Du är trots allt en idol Ulaf. Gl med allt... Gl med rockstjärnedrömmarna Ggod! hejdå ! + infinity All lycka i livet, Ulaf!Hoppas inte du slutar hänga här bara. Vi ska fortfarande göra en PF-låt ihop Synd att du slutar. Synd att du aldrig vann något riktigt stort.I vilken dagbok ska man hänga i nu? Inte lätt att komma överens med alla dessa "young guns", där du är ett undantag.Själv ska jag hänga mindre på pf och fick nu ytterliggare en anledning till det. kärlek grabbar, enda skillnaden för er blir ett nick mindre på skärmen, detta är ju knappt ens ett pokerforum längre så jag kommer antagligen att stanna kvar som vanligt ett tag, kanske tröttnar jag dock vem vet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 rip at pokah! GL hf i livet du e en skön lirare! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Glgl! Hoppas du breakar som rockstjärna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tack alla! blev djup här (igen) men tog bort det Jag är verkligen sjukt djup. Alla tror att dom är djupa va? Är alla det? djupt va? sjukt bra låt fö Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Hoppas man får se dig på klubbarna runt om i stockholm i alla fall Lagpokern på krukan snart kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Mycket intressant beslut. GL som fan. Trist att både du och Othello slutar, eller alltså, alltid kul med reko killar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Hoppas man får se dig på klubbarna runt om i stockholm i alla fall Lagpokern på krukan snart kanske? Tobbe o hans livepoker. Jösses:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Bra gjort ulaf! Lycka till med allt du tar dig för i framtiden!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klutt Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Nu mina damer och herrar är pokerkarriären nära sitt slut. En lillcash ikväll blev det och nu är det inte så mycket kvar på kontot. Är ganska sjukt att återvända till verkligheten efter ca fem års fångenskap, sjukt att jag inte lyckades casha in mer som de smarta killarna gjort. Det pokermässigt som skulle ligga närmast till hands nu är att lira live nån gång ibland eller testa nåt låglimit cg-projekt men tveksamt om orken finns. Men saker har ju en tendens att förändras så vem vet. Mitt mål just nu i livet är att bli en rockstjärna, lycka till! Kommer såklart att hänga på pf, finns ett par schyssta dudes här. Lycka till i livet, ses snart vid borden igen! "Tangon är inte död bara för någon brutit benen" - Anna Anka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Stort lycka till med allt ulaf. Tror det är helt rätt beslut för dig. Väldigt få pfare som jag ser upp till lika mycket. All kärlek åt dig PS. Rätt djup är du nog allt!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Hoppas man får se dig på klubbarna runt om i stockholm i alla fall Lagpokern på krukan snart kanske? Vi ska kanske faktiskt anmäla ett lag med jobbet igen. Hoppas jag inte spelar för mycket cg sen efter bara Mycket intressant beslut. GL som fan. Trist att både du och Othello slutar, eller alltså, alltid kul med reko killar. tack, du får föra min stafettpinne vidare, fast bli lite rikare! Tobbe o hans livepoker. Jösses:) Bra gjort ulaf! Lycka till med allt du tar dig för i framtiden!!! Ty mate! Lycka till i livet, ses snart vid borden igen!"Tangon är inte död bara för någon brutit benen" - Anna Anka Djupt, det gillar vi Stort lycka till med allt ulaf. Tror det är helt rätt beslut för dig. Väldigt få pfare som jag ser upp till lika mycket. All kärlek åt dig PS. Rätt djup är du nog allt!! Tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Btw har jag 1300 dollars kvar på kontot. Ska skotta turbomtt:s nån gång och ska göra mitt bästa för att göra upp min makeup till min backare. Tack till honom förresten, han har hjälpt mig oerhört och det var först i denna senaste halvårsvända som jag lyckades få en svag förståelse för poker och kunde nosa på de stora pengarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 GL ulaf med allt. Helt klart en av de bästa MTT DB'na på PF, tycker du fått in en väldigt mkt intressanta och bra HH's...och bra mkt balla poster, där personliga favoriten är amandavardet=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts