morr Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Grattis kompis! Sjukt roligt, du är en källa av inspiration, jag tror till och med att jag orkar ta tag i grinden själv.
morr Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Kollade igenom highlights nu. Sjukt skönt att se AK i 4bet squeezen från BB när ante var inne och rotade vi svor endel över den. Annars så är hun ganska skev i den videon får fi att verka jätteaggro när han knappt lirade en pott men när han väll lirade lyckades han CR bort ante från några händer. Kul när man ser chipstorlekarna mellan händerna ante plockade typ 5 mille mellan varje hand som dem tog med i highlights. Jag tänkte samma sak och undrade varför inte kommentatorn anmärkte på det. Ante var nere på 25m och i "nästa" hand hade han 42m igen Men blindbattle kanske inte räknas?
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Tack för alla gratulationer! Det värmer:) sjukt grattis m8 , riktigt nice att vinna, helt sicko Härligt lustig situation.... dagen innan (lördag) klev du in på krogen vi var på och sa att du klonkade bra dagen innan när du mttade...... Dagen efter klonkar du aningen större liksom haha... så nice wp Hehe jo innan så var man ju bra nöjd med att ha +at $4k. Så fatta nöjd man är nu:-P GRATTIS . Är det bara jag som tänker på att man måste skatta bort 30%? Nej jag vet... kallt. Kollade igenom highlights nu. Sjukt skönt att se AK i 4bet squeezen från BB när ante var inne och rotade vi svor endel över den. Annars så är hun ganska skev i den videon får fi att verka jätteaggro när han knappt lirade en pott men när han väll lirade lyckades han CR bort ante från några händer. Kul när man ser chipstorlekarna mellan händerna ante plockade typ 5 mille mellan varje hand som dem tog med i highlights. Ja skönt att han hade en hand. Kändes att jag öppnade mig för rejp av honom när jag 3betade. Men obv så gjorde han inte jättemkt moves innan HUn utan lyckades få händer de ggr man höjde och han hade läge att 3beta. Utom 87vs min KK då. Ska bli grymt kul att se replayen. Ngn som vet när den kommer? Grattis kompis! Sjukt roligt, du är en källa av inspiration, jag tror till och med att jag orkar ta tag i grinden själv. Tack:) vem? Jag tänkte samma sak och undrade varför inte kommentatorn anmärkte på det. Ante var nere på 25m och i "nästa" hand hade han 42m igen Men blindbattle kanske inte räknas? Haha som sagt kolla replayen så får ni se hur bra han egentligen var...
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Jaha nu har det hunnit sjukna in lite. Är ju så stört mkt pengar att få på en gång:) Var och shoppade lite idag för att fira. Riktigt trevligt. Ikväll blir det semiutgång med lite öl och CL. Sen bär det prob av till cc för 5050 slask:)
torax Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Sen som vanligt.. GRATTIS... http://www.aftonbladet.se/poker/article5012452.ab
pastan Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Haha sunday million är väl en sån turre man gärna skattar på för att få klonka? Sedan Anteszwänte(som pokerstarskommentatorn säger). Du är faktiskt skyldig mig lite pengar sedan thai. Innan din och Sörens epicbattle så gick ju din flickvän in i ringen för att fightas mot en thaibrud. Då kom vi ju överens om att jag skulle få 35.47% av en framtida sunday million klonk för att coacha hennes fight . Bara att skeppa dem på stars eller full tilt . Hard times.. måste ju skrapa ihop pengar någonstans Antar btw att jag inte kommer få se dig vid ipoker borden någon mer.. p.s. Vill inte ens höra hur matchen slutade mot thaibruden. Hon var en jävla beast som förmodligen hade knockat dig och mig samtidigt i ringen mot henne:mrgreen: . glglglg
NikLasVegas Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Hur fan klunde jag missa detta... nötgrattis...
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Haha sunday million är väl en sån turre man gärna skattar på för att få klonka? Sedan Anteszwänte(som pokerstarskommentatorn säger). Du är faktiskt skyldig mig lite pengar sedan thai. Innan din och Sörens epicbattle så gick ju din flickvän in i ringen för att fightas mot en thaibrud. Då kom vi ju överens om att jag skulle få 35.47% av en framtida sunday million klonk för att coacha hennes fight . Bara att skeppa dem på stars eller full tilt . Hard times.. måste ju skrapa ihop pengar någonstans Antar btw att jag inte kommer få se dig vid ipoker borden någon mer.. p.s. Vill inte ens höra hur matchen slutade mot thaibruden. Hon var en jävla beast som förmodligen hade knockat dig och mig samtidigt i ringen mot henne:mrgreen: . glglglg haha right;) Jorå, kommer nog grinda på nl400$ och €. Ska känna att jag slår nivåerna innan jag spelar högre än så. Och nl400 känns det som jag slår med hyfsad marginal.
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 :lol: http://www.metroxpress.dk/dk/article/ace/2009/04/27/7082/index.xml
jkkman Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 :lol: http://www.metroxpress.dk/dk/article/ace/2009/04/27/7082/index.xml rolf stort gratz
sexyterran Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 wtf hade ingen aning! grattis ante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! otroligt.
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Hur fan klunde jag missa detta... nötgrattis... wtf hade ingen aning! grattis ante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! otroligt. ty=) Lol office gänget hänger i sin egen värld;)
AnteSvante Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 In till stan nu, käk på texas longhorn och sen CC. Om ngn ska dit så är det jag som har kort hår och vit skjorta:)
Kidder Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Eftersom måndag brukar vara pokerfri dag och det inkluderar PF också så har jag också fullständigt missat detta. Snyggt jobbat och stort grattis.
Bluwajt Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Eftersom måndag brukar vara pokerfri dag och det inkluderar PF också så har jag också fullständigt missat detta.Snyggt jobbat och stort grattis. Sjukt ju Beeing pappa
padrinosftw Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 :lol: http://www.metroxpress.dk/dk/article/ace/2009/04/27/7082/index.xml Haha, wtf ska det där vara menat som seriös nyhetsartikel?
Haslo Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Haha, wtf ska det där vara menat som seriös nyhetsartikel? sry dubbel
Haslo Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Haha, wtf ska det där vara menat som seriös nyhetsartikel? Den är väl både bättre och mer seriös än 50% av aftonbladets?
AnteSvante Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 Semikallt på cc. Back 8k, hämtade dock upp från 23k hålet. Spelade en 40k pott mot 2 spelare när jag gör en slasksyn i bb med J2s och floppar J52 med 2 hjärter. Checkar. FI contbetar 1.2k, spelaren bakom slår om till 3.5k och jag degar för 13-14k. FI synar med hjärterdrag o killen bakom med 55. Inte jättemissnöjd med hur jag spelade, hittade 2 bra vik mot en polare och spelade rätt ok för att slaska. Innan så var det CL, god mat och ett riktigt najs vin för 1.5k. Ngt måste jag väl kosta på mig? Slaggis nu, sen imorrn ska jag fixa lite i gamla lgh så att nästa kan flytta in. Rätt segt imo=/ hittade dock goodbeat när hon sa att jag inte behövde städa så ordentligt:mrgreen: men ska flytta ut lite möbler och annat skit. Aja gn folks.
Haslo Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Semikallt på cc. Back 8k, hämtade dock upp från 23k hålet. Spelade en 40k pott mot 2 spelare när jag gör en slasksyn i bb med J2s och floppar J52 med 2 hjärter. Checkar. FI contbetar 1.2k, spelaren bakom slår om till 3.5k och jag degar för 13-14k. FI synar med hjärterdrag o killen bakom med 55. Inte jättemissnöjd med hur jag spelade, hittade 2 bra vik mot en polare och spelade rätt ok för att slaska. Innan så var det CL, god mat och ett riktigt najs vin för 1.5k. Ngt måste jag väl kosta på mig? Slaggis nu, sen imorrn ska jag fixa lite i gamla lgh så att nästa kan flytta in. Rätt segt imo=/ hittade dock goodbeat när hon sa att jag inte behövde städa så ordentligt:mrgreen: men ska flytta ut lite möbler och annat skit. Aja gn folks. FYL!!!
AnteSvante Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 lol ska man hålla sig vaken 25min till o lira 119 30k superturbo på ftp?? kanske dra ett par sng så länge? humm. Sugen och rund om fötterna är jag iaf.
AnteSvante Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 Obv vart det lir när stars har börjat köra nötsuperturbo dom med! bra initiativ stars! Speltorsk? Woot?
Recommended Posts