Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Risken att lisa87 är het är minimal... om hon nu är tjej

Har haft den här diskusionen förut och jag tror fan att hon ser bra ut... ifall hon nu är en tjej.

Tror btw defintivt att det är en tjej.. ifall det inte är en tjej så är det patetiskt och utdraget att levla så länge.

Postad
Hur diskuterar/tänker du kring raken du betalar på Svs? Är du inte sugen på en fet rakeback deal på någon annan klient med tanke på nivån du spelar på?

Umm rätta mig om jag har fel med SvS har ju nästan rakeback :P Med tanke på att dom tar lägre rake än vad standard ligger på på andra siter.

Eftersom svs har lägre rake blir det väl samma, eller?

Taket är samma som andra ställen. Spelar man högt kommer man maxa raken och får betala lika mycket.

Ja, det var just detta jag var inne på med tanke på nivån. Det blir ju onekligen dyrare på Svs mot att ha en bra rakeback på högre nivåer.

Postad
Med dagens dollarkurs blir det rätt mycket.

Va? Vi diskuterar rake-storleken på svs ju? Ju starkare dollarkurs desto lägre är raken på svs i förhållande till andra dollarsidor. Förstår inte vad din kommentar har med saken att göra.

edit, du kanske menar att eftersom en dollar är värd mindre än 10 kr så blir det inte ekvivalent med att säga att man har 50 % rakeback på svs?

Postad
Ja, det var just detta jag var inne på med tanke på nivån. Det blir ju onekligen dyrare på Svs mot att ha en bra rakeback på högre nivåer.

Andra sidor tar 5% av potter i rake, svenska spel tar 2.5%, redan detta gör det automatiskt till en 50% rakeback deal om man jämför de två.

Och att sedan taket ligger på 15 eller 20 kr gör det ännu bättre, då detta är mindre än 3 $ i max rake per pott.

Ergo, svenskaspel är bättre än allt under 50% rakeback på övriga sidor.

Postad
Va? Vi diskuterar rake-storleken på svs ju? Ju starkare dollarkurs desto lägre är raken på svs i förhållande till andra dollarsidor. Förstår inte vad din kommentar har med saken att göra.

edit, du kanske menar att eftersom en dollar är värd mindre än 10 kr så blir det inte ekvivalent med att säga att man har 50 % rakeback på svs?

Ja, asså jag höll bara med dej :-).

Det blir ju förhållandevis billigare att spela på Svs ju dyrare dollarn är.

Postad
Andra sidor tar 5% av potter i rake, svenska spel tar 2.5%, redan detta gör det automatiskt till en 50% rakeback deal om man jämför de två.

Och att sedan taket ligger på 15 eller 20 kr gör det ännu bättre, då detta är mindre än 3 $ i max rake per pott.

Ergo, svenskaspel är bättre än allt under 50% rakeback på övriga sidor.

Tom idag är väl $1,5 mindre än 15 eller 20kr.

Postad

Alltså, jag gillar Okocha så no offence mot honom verkligen men han har knappt slagit NL200 och NL400 på iPoker innan och nu sodomiserar han plötsligt SVS med 200BB. Och ni börjar diskutera om han kanske borde spela på någon site med hög RB istället :roll:

Postad
Alltså, jag gillar Okocha så no offence mot honom verkligen men han har knappt slagit NL200 och NL400 på iPoker innan och nu sodomiserar han plötsligt SVS med 200BB. Och ni börjar diskutera om han kanske borde spela på någon site med hög RB istället :roll:

Han spelade dock ett spel som passade MYCKET bättre med 200bb isf 100bb

Jag hade inget emot att spela mot honom för 100 bb men gillade inte att lira mot honom för 200bb

Edit: Framgår säkert inte men jag håller med dig i det du skriver =)

Postad
Han spelade dock ett spel som passade MYCKET bättre med 200bb isf 100bb

Jag hade inget emot att spela mot honom för 100 bb men gillade inte att lira mot honom för 200bb

Edit: Framgår säkert inte men jag håller med dig i det du skriver =)

Hehe ja därför jag var noga med att lägga in mitt "no offence" för det handlade inte om någon slags diss alls, bara en förundran över diskussionsämnet :)

Postad
FR Omaha har jag för mig är 20maxrake

fish.

Upp till en viss nivå är det 20kr. Tror det är under 5/10 (nu kan du titta exakt nivå och kalla mig fish) :)

Risken att lisa87 är het är minimal... om hon nu är tjej

Sant, för ingen tjej som använder en dator ser väl bra ut? erhm..

Har haft den här diskusionen förut och jag tror fan att hon ser bra ut... ifall hon nu är en tjej.

Tror btw defintivt att det är en tjej.. ifall det inte är en tjej så är det patetiskt och utdraget att levla så länge.

:)

min spontana tanke är att lisa87 är väldigt lik heylisa.

Hur ser heylisa ut? Visste inte ens att det fanns någon sådann på pf förens h*n skrev i min db

Skiter nästan i hur hon ser... skulle fan gänga det ja vet om hennes personlighet.

lol

been there done that

No you haven't.

Det är ju garanterat en tjej, inget snack om saken. Om hon är snygg är den stora frågan.

Lisaaaaa du fick ju en kamera i julklapp! Make things happen!

Nah, kanske nån gång :)