Leooo Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Vad gör ni under era workshops? Seriös fråga Flugan räknar teori på exakt hur länge men ska vänta med att trycka på syn knappen när man blivit 3bettad för att timea slumpgeneratorn och floppa triss eller bättre Limmet och yxel har en leaderboard dom jobbar på internt Okocha ville vad jag hörde inte va med då kände att det var ett klar EV- spel Foldade sett före turn ger 10 poäng Foldade flushar före turn ger 8 poäng Foldade trissar före turn ger 6 poäng Foldade överpar före turn ger 4a poäng Foldade topp par för turn ger 2 poäng På river drar man av 50% av alla poäng man kunde vunnit på turn om man bara foldat i tid...... Tävlingen kommer pågå till 2015 vad jag hörd och i prispotten ligger 2 biobiljetter (Flugan obligatoriskt sällskap) och 2st dubbeldaim.. Count: Yxel: 9648p Limmet: 9670p Flugan: 0p (Utköpt) Let the best nit win!! Citera
Starfitter Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Hahahaha Förstår dock inte hur du tror att vi har högre poäng på att folda set på flop än färg. Jävligt ologiskt. set kan ju bli ett helt hus medan man måste folda färgen om brädan får ett par Citera
Metaddict Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 campushallen antar jag då? vart där en gång =) ----------------- Hero ($365) ($575) Dealt to Hero 5:spade: 6:spade: raises to $6, Hero raises to $20, calls $14 FLOP ($40) 6:heart: 2:heart: 2:spade: Hero checks, checks TURN ($40) 6:heart: 2:heart: 2:spade: 9:diamond: Hero checks, bets $18, Hero calls $18 RIVER ($76) 6:heart: 2:heart: 2:spade: 9:diamond: 6:club: Hero checks, bets $102, Hero raises to $228, raises to $440, Hero calls $99.05 (AI) Hero shows 5:spade: 6:spade: (Pre 40%, Flop 77.7%, Turn 86.4%) shows 8:club: A:club: (Pre 60%, Flop 22.3%, Turn 13.6%) Hero wins $728 Fint. Citera
Metaddict Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Hahahaha Förstår dock inte hur du tror att vi har högre poäng på att folda set på flop än färg. Jävligt ologiskt. Mm det kan bero på att han är en åsna, men jag vet inte. edit: osv Citera
Lokenius Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Flugan räknar teori på exakt hur länge men ska vänta med att trycka på syn knappen när man blivit 3bettad för att timea slumpgeneratorn och floppa triss eller bättre Limmet och yxel har en leaderboard dom jobbar på internt Okocha ville vad jag hörde inte va med då kände att det var ett klar EV- spel Foldade sett före turn ger 10 poäng Foldade flushar före turn ger 8 poäng Foldade trissar före turn ger 6 poäng Foldade överpar före turn ger 4a poäng Foldade topp par för turn ger 2 poäng På river drar man av 50% av alla poäng man kunde vunnit på turn om man bara foldat i tid...... Tävlingen kommer pågå till 2015 vad jag hörd och i prispotten ligger 2 biobiljetter (Flugan obligatoriskt sällskap) och 2st dubbeldaim.. Count: Yxel: 9648p Limmet: 9670p Flugan: 0p (Utköpt) Let the best nit win!! Man får skratta fastän man är microfisk va? Lite samma som att jag kunde skratta åt den gamle Bajensopan Micke Anderssons totala avsaknad av teknik trots att han GARRANTERAT är mer teknisk än jag ens rent teoretiskt skulle kunna bli. Citera
Yxel Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Flugan räknar teori på exakt hur länge men ska vänta med att trycka på syn knappen när man blivit 3bettad för att timea slumpgeneratorn och floppa triss eller bättre Limmet och yxel har en leaderboard dom jobbar på internt Okocha ville vad jag hörde inte va med då kände att det var ett klar EV- spel Foldade sett före turn ger 10 poäng Foldade flushar före turn ger 8 poäng Foldade trissar före turn ger 6 poäng Foldade överpar före turn ger 4a poäng Foldade topp par för turn ger 2 poäng På river drar man av 50% av alla poäng man kunde vunnit på turn om man bara foldat i tid...... Tävlingen kommer pågå till 2015 vad jag hörd och i prispotten ligger 2 biobiljetter (Flugan obligatoriskt sällskap) och 2st dubbeldaim.. Count: Yxel: 9648p Limmet: 9670p Flugan: 0p (Utköpt) Let the best nit win!! Sjukt kul. Citera
Leooo Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Jag viker pre Jag synar för att få squeeze bakom och att utg ska 4betta så jag kan syna 4betten, viker dock mot 5b från blinds om inte båda går med Men det är bara hur jag gör med! Citera
Yxel Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Jag synar för att få squeeze bakom och att utg ska 4betta så jag kan syna 4betten, viker dock mot 5b från blinds om inte båda går med Men det är bara hur jag gör med! It's funny 'cause it's true. Citera
Elitloppet Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Tjaa, hur mkt är folk villiga att betala? : ) skulle nog kunna skrapa ihop en ganska decent site, men det orkar man såklart inte för under 100k$ i halvåret! Citera
Yxel Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Här sitter jag tiltandes och svär irriterat åt fisken som just dratt ut mig. Argt jagande det jävla backet mitt i en downswing. Måste förbrukat all min rungood förra våren. Saknas bara gå upp i nivå för att jaga backet ^^ Jag har varit mitt i en downswing hela mitt liv Citera
Yxel Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Känner ingen med mer tur. Nä inte jag heller, vann ju en flipp idag. Citera
Slasktratt Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Det finns folk som seriöst anser att de är "bra" på att flippa. Inte att de är övertygade om att det finns nån sorts skill men att de har sprungit bra i flips över en längre tid. Borde vara instanackskott på folk som är "bra" på att flippa Citera
Opteron Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Det finns folk som seriöst anser att de är "bra" på att flippa. Inte att de är övertygade om att det finns nån sorts skill men att de har sprungit bra i flips över en längre tid. Borde vara instanackskott på folk som är "bra" på att flippa flippa är en konstform imo Citera
Slasktratt Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 flippa är en konstform imo Det är fan det. Citera
Synabluffen Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Det finns folk som seriöst anser att de är "bra" på att flippa. Inte att de är övertygade om att det finns nån sorts skill men att de har sprungit bra i flips över en längre tid. Borde vara instanackskott på folk som är "bra" på att flippa Jag flippar bra i omahan, både online såväl live. Alltid gjort. Citera
Recommended Posts