Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hej på dig!

 

Kan väl bjuda på månadens sista hand då...

 

nl100 6max

 

CO megafisk 70/40 limpar ( stack 200bb )

BU Jag isolerar till 4 bb med 33 ( stack 175bb )

SB synar ( stack 130bb )

resten foldar.

 

flop AKK

 

Jag missclickar in mina 175 rakt ut på floppen, trösten är ju att det var sb som synade med kung.

 

// J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man springer dåligt: AA är en förlusthand, Stoppa tamefan inte in pre med AK, KK kan inte vinna mot Ax, QQ förlorar mot underkort ungefär 3 av 4 gånger, Floppar man nåt bra har ingen annat ett skit, floppar man halvbra har någon annan bättre. Bottenrangen blir 3bettad hela tiden, toprangen får ingen action... jadda jadda jadda, 300k händer and counting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: förresten sa min polare som är bra på poker att ni är dåliga. så deså.

okaj, det är väl aldrig nån som hävdat motsatsen heller så? vad tycker din "polare" om dina pokerkunskaper då?

 

this

 

 

back med AA KK AK AKs AQs och QQ idag över 6k händer. Oktober ser ut att bli en backmånad.

 

F*ttspel

Har nog haft x antal 6k händer sessions där jag är back med dom nävarna. Men men, vi är ju trots allt i limköping! Allt är tillåtet!
Troligt!

 

Då suger du ju! Kan ju inte vara varians o backa med dem så ofta :P

börja räkna på sannolikheten att backa med alla dessa händer över 6k nävar men det enda jag kom fram till var att det var längesen jag läste statistik :(

 

om nån skulle orka räkna så har jag följande värden på bb/100 och std dev (i bb/100)

 

AA -1200- 453

KK - 880 - 425

QQ - 580 - 384

AKs- 390 - 327

AKo- 280 - 327

AQs- 210 - 330

 

antar att tilldelningen av korten är normalfördelad, men det kanske man ska bortse ifrån då det blir ännu mer jobbish, vinstfördelningen är väl knappast normalfördelad men whatevva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...