okocha Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 K3s är vääldigt kall spelad på alla gator. fold pre, och som spelat cs flop! ajo är också iskall. jättesyn pre. gl nets tack, har spelat som en jättestor kratta senaste 3 dagarna men vetat om det :// sprungit bra dock så är upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 tack, har spelat som en jättestor kratta senaste 3 dagarna men vetat om det :// sprungit bra dock så är upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 sluta spela dåligt då flugis. =) och limmet , sluta 4beta AJ =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkkman Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Nej. Du får fan inte det : ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 sluta spela dåligt då flugis. =) försökte idag, lyckades med 2 flippförluster och ett strömavbrott på dom 200 händerna jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Fick äss, äss 11 gånger idag, gulade med 4 av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Tänk på att AA bara är ett par om du inte träffar floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Doegel om du läser här vad hade du när jag dega från utg när du squeezat till 36 från sb? Min ström gick så fick inte se men tror jag fick syn för satt med din stack sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Vet inte om jag vågar svara eftersom jag då eventuellt blivit sönderlevlad men frågar du alltså om vi kan syna så brett som ner till AJ när vi öppnar knapp och blindsen trebettar eller har jag missat nåt? edit: förfest å ett mopngo till polare som skriver sjuka grejer lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 öhh fattar inte, blir säkert levlad men syn är väl jättestd där med AJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 öhh fattar inte, blir säkert levlad men syn är väl jättestd där med AJ. Ja, men tydligen inte för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkkman Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Tänk på att AA bara är ett par om du inte träffar floppen. Äss äss är faktiskt en av de bästa slowroll händerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Doegel om du läser här vad hade du när jag dega från utg när du squeezat till 36 från sb? Min ström gick så fick inte se men tror jag fick syn för satt med din stack sen QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 QQ Ok, damerna verkade inte vara snälla mot dig igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Du är inte säker på om du blivigt levlad än va? FÅr jag 4betta KJ mot sb/bb 3bet mot min knappraise då? Givet fi har 7% 3bet och viker 70-80% mot 4bet? Men det skiter ni ju i. Ni är ju gto! att fi viker för mkt emot 4bet är ingen anledning att göra om händer som spelar finfint som synhand till 4b-hand. Bluffa med skit istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Dagens djungelordspråk: "När Yxel skrattar synar alla." Eftersom nya innegrejen på pf verkar vara inside jokes så lägger jag till att Liket fattar. Also, har nöttellen på Okocha när han bluffar. Avslöjas mot lowstakessumman $100 på stars. Gäller även Okocha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Linköping borde btw också joina VM-krysset... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Hahahaha MikeTime, trodde du var död. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 att fi viker för mkt emot 4bet är ingen anledning att göra om händer som spelar finfint som synhand till 4b-hand. Bluffa med skit istället. är KJo så bra synhand då? rankar den i ungefär samma klass som J8s ungefär? blockar en del kort också Also, har nöttellen på Okocha när han bluffar. Avslöjas mot lowstakessumman $100 på stars. Gäller även Okocha. lol, hade ju inga värdehänder så svårt att ha nått att jämföra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Hahahaha MikeTime, trodde du var död. Vi gamla fyllon dör aldrig, vi tar bara en paus då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Hörde värdet steg på torsdag. Kommer lira dag 1b. Blev så ändå Thx to my sponsors. Borde vara lungt o regga när man kommer upp på onsdag? Det är aldrig ok mvh wsop 09 emop gc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts