Metaddict Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Kanske flugan, nästa vecka antar jag? Ska fundera på saken, hade varit kul att lira 50/50 igen Jobbade upp till ett respektabelt plus, 0.82bb/100 !!!!!!!!!!!!! 4k händer! Nivåoturade du eller? Bra jobbat iaf, fortsätta grinda och skriv hur många händer du tryckt in så blir jag kanske lite mer motiverad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Nej. hade ju räknat med dig Kanske flugan, nästa vecka antar jag? Ska fundera på saken, hade varit kul att lira 50/50 igen Jobbade upp till ett respektabelt plus, 0.82bb/100 !!!!!!!!!!!!! 4k händer! nästa vecka ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 usch, spelade årets sämsta poker och tappade 6 inköp på sessionen. fick springa och spela som leoo en hand iaf, sämst spel osv, har inte gjort nått liknande på flera månader iaf Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Replayer SB ($20.50) BB ($108) UTG ($132) UTG+1 ($113) Hero ($100) BTN ($101) Dealt to Hero 6:spade: 9:spade: UTG raises to $4, fold, Hero raises to $13, fold, fold, fold, UTG raises to $31, Hero calls $18 FLOP ($63.50) 3:spade: 8:spade: 5:spade: UTG bets $101 (AI), Hero calls $69 (AI) TURN ($201) 3:spade: 8:spade: 5:spade: 7:spade: RIVER ($201) 3:spade: 8:spade: 5:spade: 7:spade: 2:heart: UTG shows A:diamond: K:diamond: (Pre 62%, Flop 0.0%, Turn 0.0%) Hero shows 6:spade: 9:spade: (Pre 38%, Flop 100.0%, Turn 100.0%) Hero wins $198 Ja najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 usch, spelade årets sämsta poker och tappade 6 inköp på sessionen. fick springa och spela som leoo en hand iaf, sämst spel osv, har inte gjort nått liknande på flera månader iaf Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Replayer SB ($20.50) BB ($108) UTG ($132) UTG+1 ($113) Hero ($100) BTN ($101) Dealt to Hero 6:spade: 9:spade: UTG raises to $4, fold, Hero raises to $13, fold, fold, fold, UTG raises to $31, Hero calls $18 FLOP ($63.50) 3:spade: 8:spade: 5:spade: UTG bets $101 (AI), Hero calls $69 (AI) TURN ($201) 3:spade: 8:spade: 5:spade: 7:spade: RIVER ($201) 3:spade: 8:spade: 5:spade: 7:spade: 2:heart: UTG shows A:diamond: K:diamond: (Pre 62%, Flop 0.0%, Turn 0.0%) Hero shows 6:spade: 9:spade: (Pre 38%, Flop 100.0%, Turn 100.0%) Hero wins $198 najs Haha snyggt med AK i diamanter där på den floppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Idag suger poker. ddjil posted the small blind - €1.00 Yxel- posted the big blind - €2.00 ** Dealing card to Yxel-: J of d, 7 of d asso22 folded Leiif folded ddjil called - €2.00 Yxel- checked ** Dealing the flop: 9 of d, K of c, 6 of d ddjil bet - €4.00 Yxel- raised - €12.00 ddjil called - €12.00 ** Dealing the turn: A of c ddjil checked Yxel- bet - €18.00 ddjil called - €18.00 ** Dealing the river: 7 of h ddjil checked Yxel- bet - €45.00 ddjil called - €45.00 Yxel- shows: J of d, 7 of d ddjil mucks: 8 of s, 7 of s Yxel- wins €151.00 from the main pot Jag skulle ju BLOUFFA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Kan inte nån i ert team hjälpa Yxel att converta sina händer? Jag brukar komma till J of d eller nåt sånt och sen panikklicka mig in chocolates dagbok, sen är tvåstegsraketen av tilt över mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 match i sthlm tisdag och fredag, ska försöka åka och se båda men på tisdag blir det svårt, en del som måste stämma för att det ska funka, på torsdag lär det iaf bli, om vi ligger bra till i grupparbetet i skolan kan det kanske bli ledigt på fredag och cosmopol efter matchen. nån som ska med? va visst måndag och onsdag Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Prima Hero ($298) ($223) Dealt to Hero K:diamond: K:club: raises to $3, Hero raises to $11, calls $8 FLOP ($22) K:heart: Q:club: J:diamond: Hero bets $15, raises to $45, Hero calls $30 TURN ($112) K:heart: Q:club: J:diamond: 6:spade: Hero checks, bets $88, Hero raises to $241, calls $79.04 RIVER ($446) K:heart: Q:club: J:diamond: 6:spade: A:heart: Hero shows K:diamond: K:club: (Pre 78%, Flop 35.5%, Turn 22.7%) shows T:spade: 9:spade: (Pre 22%, Flop 64.5%, Turn 77.3%) wins $445 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Handen visar hur det ser ut i Linköping atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Handen visar hur det ser ut i Linköping atm alla floppar toppset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 alla floppar toppset? Typ, men man vinner naaaaaaaaaaaaada Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Typ, men man vinner naaaaaaaaaaaaada inte bara det att man inte vinner, man förlorar dessutom stackars dan Dan Glimne blev knäckt, det erkänner han villigt. Han satt på ”kung, kung” pre flopp och höjde rejält. Micke Johansson svarade med att putta in alla sina marker. Han får syn av en tredje spelare och Glimne bestämmer sig då mot alla odds för att kasta in handduken, med rädsla för att ställas mot ”ess, ess”. Det visade sig att Johansson satt på ”dam, dam”. Den tredje spelaren hade ingen hand att tala om. – Mina instinkter svek mig, det är det jag är mest förbannad över. Oerhört bittert, det gick inte riktigt att spela sen, det var allt jag hade i huvudet, säger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 "kung, kung" mot "dam, dam" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Om han ändå hade lagt en ännu rejälare höjning preflopp =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 mm han skulle tryckt till mer rejält, säg 7-8 gånger stora mörken i alla fall, så den tredje spelaren inte vågat sig in med en dålig hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Önskar man själv satt på dom instinkterna och kunde lägga nån gång när motståndaren har ess ess och man själv har kung kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 <- Självjinxarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Inget turneringslir idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Inget turneringslir idag? DU LÄGGER JU TURRARNA PÅ HELT FEL DAGAR! AGSDFGSAFDSTAHGFDSGSA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 DU LÄGGER JU TURRARNA PÅ HELT FEL DAGAR! AGSDFGSAFDSTAHGFDSGSA Tydligen är vi 20 (för närvarande) som inte håller med herrn. Fast å andra sidan kan du behöva fortsätta skotta snö i Hallsberg så tågen kommer igång någon gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Vinner mot regs, torskar mot fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Månaden har startat åthelvete. Största hålet ever. Men börjar så saktliga gräva mig ur det. Hoppas jag. fortsätt så bara =) snart börjar du seta som mig och då vet du hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts