Yxel Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Har inte du bil? Ha bil och använda/köra sin bil är 2 olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 tjena dagboken, igår blev det en lång grind, spelet flöt på rätt så bra och det klonkades helt okej. runt 14 inköp upp på blandade nivåer mest på låga nivåer och dessutom över aiev för femte dagen i rad, inte för att aiev spelar nån roll egentligen, men kul att få va över den tunna linjen ibland:-P Jag kommer inte ens ihåg senaste 10+ inköpsdagen så det var naturligvis riktigt jävla skönt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Tjena flugan! Grattis till framgångarna vid pokerborden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 Tjena flugan! Grattis till framgångarna vid pokerborden +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 tjena dagboken, igår blev det en lång grind, spelet flöt på rätt så bra och det klonkades helt okej. runt 14 inköp upp på blandade nivåer mest på låga nivåer och dessutom över aiev för femte dagen i rad, inte för att aiev spelar nån roll egentligen, men kul att få va över den tunna linjen ibland:-P Jag kommer inte ens ihåg senaste 10+ inköpsdagen så det var naturligvis riktigt jävla skönt =) Snyggt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Har du nån aning om hur/när/var ett smidigt sätt att ta sig till/från kumlaturren? Har inte du bil? De som känner för det träffas 12:45 utanför järnvägsstationen i Hallsberg för en gemensam lunchuppladdning. I annat fall är det 15:00 som gäller för turrestart. Finns en bra avgång 10:05 från Lkp, framme i Hallsberg kvart över tolv. Endast 133:- för 1:a-klassreservation nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Igår fick man visa leg. när man köpte Red Bull på Konsum. (Jag är 26)... Vem vare som bad dig visa? Ung tjej eller äldre kärring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Igår fick man visa leg. när man köpte Red Bull på Konsum. (Jag är 26)... En annan försöker alltid få dom att be om leg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 hhaha. komma hit å fiska sen eller? klar med all skolgrejs för dagen Vem vare som bad dig visa? Ung tjej eller äldre kärring? eller nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 hhaha. komma hit å fiska sen eller? klar med all skolgrejs för dagen eller nån annan? Aa finns en turk också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Igår fick man visa leg. när man köpte Red Bull på Konsum. (Jag är 26)... Är detta något nytt eller? Aldrig hört talas om att man ska visa leg för att köpa red bull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Är detta något nytt eller? Aldrig hört talas om att man ska visa leg för att köpa red bull Hyfsat nytt ja. Danskarna tog ju ett ännu större steg och förbjöd skiten helt och hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Hyfsat nytt ja. Danskarna tog ju ett ännu större steg och förbjöd skiten helt och hållet jag måste be min storebror köpa ut redbull, det är fan sick imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Hyfsat nytt ja. Danskarna tog ju ett ännu större steg och förbjöd skiten helt och hållet Jag tror att de är livsmedelsaffärerna själva som bestämmer reglerna? Tror dom flesta har gjort de nu dock för att visa good will... Ingen källa på detta dock! Har danskarna seriöst gjort det? Riktigt sjukt mtp hur liberala dom är annars. Jag bodde i Oslo förra året, tror det var i maj 2008 som Red bull blev lagligt där Tvärtom alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Mm tror de bestämmer själva... Danmark liberala? Tycker jag är en myt. Rätt mkt de förbjuder. Bland annat att vinna på poker. Well...kan du tänka dig att Sverige skulle dela ut heroin till knarkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Japp, är förbjudet i danmark vilket jag hade läst på aftonbladet innan jag och sorken åkte på EPT så köpte på mig ett lager i swe innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Nej. Inte jag heller! Men danskarna kan. Rätt sjukt. Är man hemlös pundare kan man få heroin av staten men vill man försörja sig på poker får man tydligen skit. Fattar inte hur man kan ha fått så fel för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 lillbacket idag över massor med händer. kommentarer? fi har nitstats NL Holdem $1(BB) Replayer SB ($166) Hero ($400) UTG ($107) UTG+1 ($152) CO ($38.10) BTN ($110) Dealt to Hero A:spade: K:diamond: fold, UTG+1 raises to $3, fold, fold, SB calls $2.50, Hero raises to $12, UTG+1 calls $9, SB calls $9 FLOP ($36) 9:spade: K:spade: J:club: SB bets $23, Hero calls $23, UTG+1 folds TURN ($82) 9:spade: K:spade: J:club: 5:club: SB checks, Hero checks RIVER ($82) 9:spade: K:spade: J:club: 5:club: J:diamond: SB checks, Hero bets $39, SB raises to $131 (AI), Hero calls $92.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts