Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 rubrikbyte! =) Eeeeeeehhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Standard Yxel-agerande? Ja, hur fan ska jag göra då? Cykeln visar siffror som den beräknar, tror inte det stämmer överens med verkligheten alls, men det ger ett mått på hur mycket man kört, så man kan göra ökningar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Har en kompis som tränat en muskelgrupp per dag 5-6 dagar per v senaste 2 åren och han har mest stått och stampat senaste året. Sedan började han träna med en ny kille som kör ngt liknande det Yxel förespråkar och han har rusat i vikter senaste tiden. Trodde han skämtade först när han berättade om träningsschemat. Sen har tydligen hans kompis riktigt sjuk fysik så det verkar vara effektivt. Har det fungerat lika bra för dig Yxel? De flesta som håller på med styrketräning seriöst byter träningsschema efter ett par månader då omväxling är viktigt så det kan nog lika gärna ha varit där det suttit. Sen om han tränar med någon ny som är duktig så blir man ju också väldigt peppad och motiverad så kan ju ha med det att göra också. Tror verkligen inte att de är ultimat att köra helkroppspass för rent muskelbygge, däremot kan det nog vara nyttigt så man får en bra balans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Ska man bli stor och stark finns det inga knep och knåp. Tunga Knäböj, Bänkpress och Marklyft FTW:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Ska man bli stor och stark finns det inga knep och knåp. Tunga Knäböj, Bänkpress och Marklyft FTW:-) +1 MVH Åsnan som pajade sin rygg med marklyft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 +1 MVH Åsnan som pajade sin rygg med marklyft +1 men glöm inte frivändningar. riktigt nutz för typ hela kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 +1 men glöm inte frivändningar. riktigt nutz för typ hela kroppen På tal om att sabba sin rygg ännu mer menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 På tal om att sabba sin rygg ännu mer menar du? äääsch man får aldrig upp någon tung med frivändningar så de funkar fint! Dock fuckade jag bort en hel sommars försäsongsträningar på att jag knappt kunde röra ryggen efter att jag tappat rörligheten i den efter för mycket/tunga marklyft. wiiiiiiiiiiie fick en ledig sommar och de kostade bara ryggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 +1 men glöm inte frivändningar. riktigt nutz för typ hela kroppen Kan vara den absoluta favoritövningen8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Kan vara den absoluta favoritövningen8-) körde den som uppvärmningsövning på alla pass i ca ett halvår men kom på de kanske var lite overkill t.o.m för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hettich Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Känns som jag kommit till ett äckligt tränings forum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 är det bara i min värld som frivändningar innebär att man "hoppar" upp en skivstång från knähöjd upp på bröstet, tar ner den till knähöjd igen och upprepar proceduren? känns som att ni snackar om något annat för jag tycker varken det är särskilt kul eller uppvärmningsvänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 är det bara i min värld som frivändningar innebär att man "hoppar" upp en skivstång från knähöjd upp på bröstet, tar ner den till knähöjd igen och upprepar proceduren? känns som att ni snackar om något annat för jag tycker varken det är särskilt kul eller uppvärmningsvänligt. nepp de är precis så det fungerar och nej det är väl inte jättebra att värma upp med om man kör tungt men du får upp pulsen ordentligt och använder ca 70% av alla muskler i kroppen så man slipper uppvärmningsset resten av passet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Ser inte hur man skulle kunna bygga någon vidare massa av frivändningar För stabilitet kanske det är en bra övning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Ser inte hur man skulle kunna bygga någon vidare massa av frivändningar För stabilitet kanske det är en bra övning... Det är en bra övning om du vill öka din explosivitet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 ska spela HU sm som börjar om några minuter, har laddat upp med att ta på mig man u-tröja och villa-keps samt hällt upp ett stort glas mjölk. kan ju inte gå fel det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 ska spela HU sm som börjar om några minuter, har laddat upp med att ta på mig man u-tröja och villa-keps samt hällt upp ett stort glas mjölk. kan ju inte gå fel det här. Rail = on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 gg första matchen avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 gg första matchen avklarad ty, fi var aningen tajt, hade honom allin för stack 5 gånger innan jag vann första handen, de 5 händerna var för övrigt de enda han spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 I väntan på nästa match tycker jag vi alla gläds åt villas 7-0 mot edsbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 ty, fi var aningen tajt, hade honom allin för stack 5 gånger innan jag vann första handen, de 5 händerna var för övrigt de enda han spela. den där Glimne alltså gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 I väntan på nästa match tycker jag vi alla gläds åt villas 7-0 mot edsbyn. Jaha. Du bor i Linköping, men håller på Lidköping. Så obv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Jaha. Du bor i Linköping, men håller på Lidköping. Så obv... yes, blir aldrig några missförstånd här när man säger att man är från lidköping.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts