okocha Postad 7 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2011 idag vaknade vi vid 10, käka frukost innan vi skulle bege oss på en liten tur i Trieste, bland det första vi ser är nån mopedbana och lite crossar som står uppställda på en parkering. vi kikar lite närmare innan vi inser att det är parkeringen där vi natten innan ställt vår bil vi börjar med att kolla de angränsande parkeringarna om den blivit flyttad dit, vi inser att den inte blivit det utan att den blivit bortforslad. vi vet nu inte alls vad vi ska ta oss till, men vi hittar 3 poliser som vi frågar om dom vet var bilen tagit vägen, de har ingen aning men säger att vi kan gå till polisstationen och fråga där och ger oss nån vägbeskrivning halvt på italienska och halvt på engelska. vi börjar gå enligt deras beskrivning innan vi bestämmer oss för att fråga på hotellet först, de pratar ju trots allt engelska... killen i receptionen ringer några samtal och får reda på var bilen är, han beställer även en taxi åt oss och berättar att det kommer kosta 190e aja, vi kommer iaf fram till stället och snubben där pratar urusel engelska men det går ändå hyfsat smidigt. vi betalar 150e till honom och får en böteslapp som ska betalas på den italienska posten, vi åker tillbaka till hotellet och är jävligt noga med var vi parkerar och frågar 2 olika om man får stå där och det verka okej (vi får se imorgon ). sen letar vi efter posten där hotellpersonalen sagt att den skulle vara utan resultat. hittar 2 andra poliser som vi frågar och dom ger oss vägbeskrivning till "main post office", va lite semisvårt att hitta dit ändå, men vi lyckas iaf tillslut, det visar sig dock att det stängde 10 min innan vi kom dit, så nu har vi slösat 3 timmar av dagen, är megatiltade och har ändå inte lyckats betala våra böter lär väl lösa sig vid biluthyrningsstället, men ändå rätt tiltande:roll: Citera
Yxel Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Tack för alla lyckönskningar. Betala för i HELVETE inga jävla böter. De skiter it ändå sen när ni är tillbaka i Sverige. Och sen aldrig till skabbiga italienare! Citera
Ängeln17 Postad 9 Maj , 2011 Rapport Postad 9 Maj , 2011 Själv ska jag bli farsa i oktober. ........., och det finns viktigare saker i livet än poker och pengar. . Stort grattis, både till världens 8:de underverk och insikten. Citera
Yxel Postad 9 Maj , 2011 Rapport Postad 9 Maj , 2011 poker och pengar > ful unge, tro mig! Inte med mina gener. Citera
Slaskhink Postad 9 Maj , 2011 Rapport Postad 9 Maj , 2011 Inte med mina gener. Jag tkr du ska döpa ungen till Leoo Citera
Yxel Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Jag tkr du ska döpa ungen till Leoo Ja, det har varit på förslag, jag tycker det är ett fint namn. Fast med ett o. Citera
DavidDuzak Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Har svårt att se mig Okocha som gudfar, fast jag tycker att det är ett bra val. Citera
okocha Postad 14 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2011 Har svårt att se mig Okocha som gudfar, fast jag tycker att det är ett bra val. hehe, en släkting är med i gruppen som sjunger så har hört den där på några konserter och fester =) ----------- svs största nit är lite kreativ... nabbes666 ($11,514) Ellayahudi ($4,568) abc11 ($2,213) <||> ($15,374) Flugan ($6,674) Ellayahudi posts (BB) $50 nabbes666 posts (SB) $25 Dealt to Flugan Ad Kd fold, fold, Flugan raises to $150 fold, Ellayahudi raises to $600 Flugan raises to $1,300 Ellayahudi raises to $4,568 (AI) Flugan calls $3,268 FLOP ($9,162) 5h As 4s TURN ($9,162) 5h As 4s 9d RIVER ($9,162) 5h As 4s 9d 6c Flugan shows Ad Kd (Pre 64%, Flop 3.2%, Turn 0.0%) Ellayahudi shows 2h 3h (Pre 36%, Flop 96.8%, Turn 100.0%) Ellayahudi wins $9,147 Citera
okocha Postad 9 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2011 blev precis bust-hånad av självaste tomas brolin! Citera
Yxel Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 blev precis bust-hånad av självaste tomas brolin! Men årka, SOPA! Citera
Starfitter Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 bara ner till icebar och börja glömma imo! Citera
okocha Postad 10 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2011 bara ner till icebar och börja glömma imo! Känns meningslöst när Starfitter åker tåg Citera
easylife Postad 10 Juni , 2011 Rapport Postad 10 Juni , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
okocha Postad 10 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2011 tågströmersch menar du tågfittersh? Citera
okocha Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Leo det ryktas du är i barca fortf? Dementera eller date. vi kan bjuda på rå griskorv om du dyker upp, vi hitta ett ställe idag.. Citera
Yxel Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 ÄCKLIGA SPANJORER! Spyr galla över allt som har med Spanien och deras äckliga befolkning att göra. Så typiskt att bli tjuvad på marker. Så typsiskt att dom smusslar med idbricka. Nä fyfan. Citera
sammejao Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 några inköp från ath. Tungt. Kämpa på, gl! Citera
okocha Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 ryktas om att miketime är sjuk, så igår passade jag på att åka lite tåg, det fungerade perfekt för en gångs skull, så ska nån åka tåg så gäller det att passa på nu! på bussen mellan lidköping och skövde snacka jag med en australiensisk gubbe som va runt 60 med långt grått skägg. han snacka om det mesta från kinas, EUs, aussies och sveriges histora till politik i alla världens länder, människosyn och vikingtiden. det var mkt intressant även om det var svårt att själv få nått sagt så va det kul att lyssna på. han beskyllde våra hierarkiska system för de mesta problemen. det roligaste var att folk som satt på bussen flyttade närmare för att lyssna på det han berätta. =) Citera
Recommended Posts