KallOödmjukDiva Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Bättre än ingenting! oh wait :-) idag var jag -25k som värst, jobbade upp så jag var -400 kronor, då får jag in med AA vs KK som inte står och så är jag -9k för dagen istället för opp.Älskar folk som använder det här uttrycket. Du och dödarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 ska fan breaka till på fredag, sen blir det hårdgrind i helgen, där målet är +25k. bra mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Bättre än ingenting! oh wait Älskar folk som använder det här uttrycket. Du och dödarn. nöt ju. bra mål! tack, vet dock inte om du är ironisk eller inte men jag tackar ändå! ska iaf pressa som fan i helgen iaf och förhoppningsvis inte springa dåligt och spela bra så har jag goda chanser imo. jag kommer säkerligen spela fler timmar än vad punken gör på en månad:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 i morgon drar bandysäsongen igång, jag investerade 4k kr på diverse bets på detta Ni missar väl btw inte att tv4sport visar saik-edsbyn i morgon 19.10. ban isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 haha ulaf rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Snart dags för en helgs LOCKDOWN då 4k på bets, suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 För det låter så coolt och grind är så uttjatat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Hatar du pengar? Vad får jag på odds på att ni kommer bara ha lockdown om ni springer dåligt? Vad äre för fel o kalla det grind numera? Nedå det ska heta lockdown? fyfan vad coolt. //Småtrött Limmet. GN! är väl rätt uppenbart vid detta laget? det är klart det är coolt med lockdown, det har den allsmäktige KRANTZ lärt oss! det är bara du som är gammal och inte förstår coolheten! och vaddå ni? du ska va med!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 lockup lockdown jag tycker oscha ska få bestämma sjäkv nu han är faktiskt vuxen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 lockup lockdown jag tycker oscha ska få bestämma sjäkv nu han är faktiskt vuxen!!! det är möjligvis inte så att herrn är onykter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 det är möjligvis inte så att herrn är onykter? kanske lite, men inte på xlars vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 kanske lite, men inte på xlars vis saknar krysslasse, hoppas det går bra för honom nowadays. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 saknar krysslasse, hoppas det går bra för honom nowadays. han lever bland alla ballers i vegas där han här hemma bland all dekadens och spelmissbruk, droger och välmående! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 han lever bland alla ballers i vegas där han här hemma bland all dekadens och spelmissbruk, droger och välmående! ? förstod inte möe av den meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ? förstod inte möe av den meningen katternas fel obv, kan inte stava när dom håller på =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 saknar krysslasse, hoppas det går bra för honom nowadays. Tjena okocha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Tjena okocha. faaan va gött, kör igång. do your thing. orkar fan inte bli full fler kvällar nu =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 faaan va gött, kör igång. do your thing. orkar fan inte bli full fler kvällar nu =( Går inte, helnykterist nu. Sitter på behandlingshem. Smugglade med mig min lilla dator in på rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Går inte, helnykterist nu. Sitter på behandlingshem. Smugglade med mig min lilla dator in på rummet. Lite trist för pf men riktigt bra jobb av dig! GL och hitta lite pokermiljoner nu när du kan hålla dig nykter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Första dagen av lockdownen började bra för min del, +21k på 5002 händer, ztranger gick breakeven (12 inköp under ev typ) och yxel plussa några inköp också! Tjena okocha. tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Myspys. Vad för nivåer spelas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Första dagen av lockdownen började bra för min del, +21k på 5002 händer, ztranger gick breakeven (12 inköp under ev typ) och yxel plussa några inköp också! LOCKDOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Myspys. Vad för nivåer spelas det? 7.5/15 till 15/30 för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 LOCKDOWN! LOCKDOWN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts