Mistwalker Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 slutade på prima i januari i år de nått skumt med nätverket man spelar sämre där oxå. Eller så kanske de spelar bara dåligt och det är dålig varians för mig. Men orkar fortfarande inte spela vidare där. Citera
CecceH Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Kom inte och bajsa i min farstu när jag inte har foliehatten på.... Å fy satans helvetes ! ...på med foliehatten på kattfaen igen...brainslicer menar jag! .., åsynen av ditt verkliga jag.....åstadkom "liten baj" i min byxa! *skickar tvättnotan till dig* Citera
sturedenstore Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 slutade på prima i januari i år de nått skumt med nätverket man spelar sämre där oxå. Jag ger upp prima idag. Inte en chans i helvetet att jag sätter min fot där igen. Citera
kfluffie Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Slut på det roliga! Ta det i "Bad Beat"-tråden eller dy. Mvh, KF Citera
Recommended Posts