SuckItOrMuckIt Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hallå där! Tänkte Prova en ny dagbok i samband med att ja ska börja lite seriösare grind nu såhär efter sommaren. Tanken är att ja ska grinda SnG, villket är de ja är absolut bäst på. Rullen är för tillfället ganska kass efter diverse slask och en del uttag. Tanken är att kunna bygga upp den en del och framöver börja pröva på CG där ja har mycket att lära. Anledningen till det är att ja vill klara av både SnG å CG när de ena går dåligt. Har tänkt å sätta upp lite regler som ja ska följa, vilket ja tror kommer gå lättare om ja har denhär dagboken. De är väl den främsta anledningen till att ja startar denna dagbok, men ja kommer väl posta nån HH osv oxå. Börjar På Redkins nu med 33$ turbo SnG och spelar mot deras 6x reload bonus på $1000. Brukar bli runt 6 bord åt gången när ja lirar ongame, ibland mer ibland mindre. Ja går upp i nivå när jag når 50 inköp på den nya nivån, jag kliver sedan ner ett snepp i nivå när jag rasat ner till 50 inköp på nivån under. kommer aldrig gå under 20$ nivån utan då får de bära eller brista. Regler för bankrullen blir alltså följande: 100+8 - BR: $5400 50+4 - BR: $2700 30+3 - BR: $1650 20+2 - BR: $1100 Passar på att varna för en massa stavfel och sånt men hoppas ni står ut endå Hoppas nån kommer orka följa dagboken och att liret går bra. Nu kör vi! Citera
Njursparven Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 GLGLGLGLGL! Min magkänsla säger mig att du är pokerforums nya pokermiljardär.. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Ska se till att de blir så oxå Provade 5st och slutade på $75+. Spelet kändes stabilt de stora problemet är att min dator är på gränsen till för slö för att spela över 5 bord på Ongames klienter. Ska försöka hinna några till innan ja tar nått att äta men de blir dom sissta för dagen för sen tänkte ja sattsa på utgång. Citera
Skanke Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Det finns bara en JIMPAHAMMRE en JIMPAHAMMARE en JIMPAHAAAAAAAAAAAMARE, det finns bara en JIMPAHAMMARE..... HEJA Citera
Njursparven Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hakar du till wollmars snart eller? The best place on earth. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Det finns bara en JIMPAHAMMRE en JIMPAHAMMARE en JIMPAHAAAAAAAAAAAMARE, det finns bara en JIMPAHAMMARE..... HEJA :-D TY Hakar du till wollmars snart eller? The best place on earth. Jo de värkar ju bli så . Antar att fler ska dit oxå, vi får höras inom kort så sticker vi dit å tar nåra bira. Citera
Bluwajt Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 SnG-dagböcker är alltid kul att följa. GL Citera
AAAKK574821 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 viken s........ andvänder du ? all-in or fold s.......... ? spelar du många eller några händer ? Citera
jozoa Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 viken s........ andvänder du ?all-in or fold s.......... ? spelar du många eller några händer ? Efter att ha sett en del inlägg från dig så vill jag bara säga att du är unik. För övrigt, GL med dagboken OP! Citera
Njursparven Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 viken s........ andvänder du ?all-in or fold s.......... ? spelar du många eller några händer ? Hej käre MrPitBull, kan du hoppa ner i brunnen? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Tack för lyckoönskningarna alla! Håller med om att dina inlägg är något svårbegripliga MRpitbull , ett tips kan vara att läsa igenom inlägget innan du postar de Spelade en session på 9st 5 gubbars 33$ SnG, de hela börjar med att så fort ja får upp 5st så hänger sig hela skiten och ja blir tvungen att logga ut å sen logga in. När ja väl gjort de har ja torskat en hel del på alla borden. Något tiltad fortsätter ja men lyckas OTMa alla 5. Slänger upp 4 till och lyckas rädda siffrorna någorlunda med 2 vinster av 4. Kom undan med ~$90 back. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Förbannade Redkings! Skrev in "HOT6x" när ja satte in pengar så ger dom mig en "special bonus" på 500$ som ja måste lira innan. De lustiga är att den motsvarar 7x Citera
SuckItOrMuckIt Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Tilt 1: Alla poäng som ja hitils spelat in var helt onödiga eftersom ja kommer bli tvungen att stänga av min 7x bonus för att påbörja min 6x bonus.' Tilt 2: Spelet går åt helvete. Back $250 hitills. Mycke bubblor och dålig tajming Nya tag senare, nu blir det mat sen fotboll sen får vi se hur vi gör... Citera
SuckItOrMuckIt Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Fick inte direkt nån jätte start på dagboken . Redan dags att kliva ner på 22orna. Känns jävligt pissigt, tyckte 33 kändes larvigt men var tvungen att börja bygga där. Nu är de bara ner å harva på 22. Aja, bara att bryta ihop å komma igen! BR: $1135 Kvar till bonus: 2950/3500 Resultat: 430 Kör hela 500$ bonusen oxå, hade spelat så pass mycke att den ändå motsvarade 6x från där jag var. Dessutom fick ja spela båda bonusarna och fick 2 veckor extra på mig. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Avslutar dagen med följande resultat. Ganska orättvist men så är poker, skit. BR: 1088 Kvar till bonus: 2833/3500 477 Citera
AAAKK574821 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 ett tips använd sit and go killer system (sit and go pro) Citera
SuckItOrMuckIt Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Idag är de söndag villket betyder endel grind. Tänkte sattsa på 40st SnG, kommer spela big deal mania sateliten och sen spelar ja även mansion 150K (köper inte in från min SnG rulle). Funderar faktisgt på att skaffa mig nått program. Har hört att man kan prova SnG wiz i 30 dagar gratis, nån som vet mer om det? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Dagens spel: Spelade SnG: 8/40 resultat: ~60+ kort paus sen tänkte ja hinna ett gäng innan mansion kör igång. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Villken missär! Internet har legat nere hela kvällen, missade alltså hela söndagsgrinden. Livet är för riggat. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 hejsan. Har gått rätt värdelöst och ja har inte orkat uppdaterat så mkt den senaste tiden. Idag var planen att grinda en jävla massa, både för att ja var sugen och för att ta igen endel ja missat. Planen var att lira mansion och en massa sng. Men nä, visst fan hänger sig internet idag med. Sjukt va tiltad ja är på comhem nu! På de lilla ja han lira slutade ja dessuton över 200 back. Orkar inte lägga upp massa tråkiga HHs men de är inte så svårt att föreställa sig hur de hade sett ut. imorn kanske de blir spel iaf om ingen sjukt riggad sak hindrar mig. Godnatt! Citera
Octocrab Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Fråga: Använder du några hjälpmedel? PT funkar ju inte på Ongameturneringar, väl? Sharkscope? Något annat? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 Använder ingenting. Har skit dålig koll på alla program men ja tänkte försöka prova nått. Känns Ju som man kanske kan lära sig endel å täppa igen endel luckor. Kan ju alltid kolla resultat på sharkscope men de är inte till så stor nytta när allt endå är utspritt på olika konton. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 Fortsätter att gå åt helvete. Så sjukt! Spelar verkligen inte dåligt. Såklart medveten om att ja inte spelar optimalt men ja vet ärligt talat att ja är mil bättre än genomsnittet på 22$ nivån. Iofs säger de sigsjälv att de kommer att gå åt helvete när man tänker bygga upp en nt BR och man ska lira med en halv liten bank rulle, utmärkt läge för pokergudarna att slå än på fingrarna. VARJE gång på bubblan och de verkar alldrig ta slut Seat 3: claming123 ($4,415 in chips) Seat 6: Hero ($3,100 in chips) Seat 8: izouin ($5,440 in chips) Seat 10: kjellli ($2,045 in chips) ANTES/BLINDS Hero posts blind ($300), izouin posts blind ($600). PRE-FLOP kjellli calls $600, claming123 folds, Hero bets $2,800 and is all-in, izouin folds, kjellli calls $1,445 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Hero shows [ TC, ] kjellli shows [ , ] Hero wins $1,055, kjellli wins $4,690. Citera
Juggler Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 ett tipsanvänd sit and go killer system (sit and go pro) Va? Citera
Recommended Posts