Chillarn7 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Asså Prima klienten har frysit i ca 1 minuts tid 3 gånger nu på en ruskigt kort session. En gång har jag toppar med KJ i raisad pott och när jag kommer tillbaka ser jag att 1010 vinner handen. Andra gången floppar jag en stege i oraisad pott. Så här kan det fan inte fortsätta. Vad är det för fel på skiten!?!? Har ni samma problem? Citera
bomanski Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Alltså... jag satte nyss in 500$ på Prima, men fy fan! Sämsta klient jag varit med om faktiskt! Två dagar stod jag ut, idag plockar jag ut slantarna. Visst kan man få fina avtal hos Prima, men det går inte att spela där! Citera
Chillarn7 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Denna gången tror jag dock det kan har varit fel med min uppkoppling även om det stod att den var excellent i lobbyn. Efter lite fippel med sladdarna och omstart av modemet så funkade det fint igen. Kan hålla med dig om att Prima har haft rejäla problem senaste tiden och frysningarna av borden kommer inte särskilt sällan nuförtiden. Citera
Recommended Posts