Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Det skulle vara intressant att få veta era personliga rekord för vunna maxinköp vid ett och samma bord under en och samma dag/kväll/natt? Viktigt är då förstås att tala om vilken nivå du spelade på? Mitt rekord tog jag igår när jag gick från 149 euro till 2300 på 2/4-nivån, d v s 5 vunna maxinköp á 400 euro. Gör som jag, njut lite av att skryta om er största framgång 8-)

Postad
Hej!

Det skulle vara intressant att få veta era personliga rekord för vunna maxinköp vid ett och samma bord under en och samma dag/kväll/natt? Viktigt är då förstås att tala om vilken nivå du spelade på? Mitt rekord tog jag igår när jag gick från 149 euro till 2300 på 2/4-nivån, d v s 5 vunna maxinköp á 400 euro. Gör som jag, njut lite av att skryta om er största framgång 8-)

Underligt, du som uppenbarligen har riggen helt emot dig.

Postad
Satt med 1900 på ett 1/2 hu bord på svs efter att ha köpt in mig med 200, är väl ca10 inköp :), inget kalasbra motstånd där

Nej, man räknar maxinköp..maxinköp på svs på den nivån är 400, så du har vunnit drygt 4 maxinköp, iofs bra resultat.

Postad
Nej, man räknar maxinköp..maxinköp på svs på den nivån är 400, så du har vunnit drygt 4 maxinköp, iofs bra resultat.

Så om man sätter sig ner med $200 vid ett ocappat 5/10-bord och cashar ut $50000 så har man gått plus 0 inköp.

Postad

Satt nästan ett dygn på ett 3/6 tnl 6-handed bord för et par år sedan. Köpte in mej för 111$ och slutade på ca 6,5k$ = ca 11 inköp. (-om dom skulle varit fulla inköp)

Vet inte om det är rekord (troligtvis) x inköp men måste vara rekord % vinst på ett bord.