Steffow Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Hejsan. Jag och en kompis ska se Dream Theater live på hovet den 27e och därför är det god tid att leta efter boende under vistelsen i huvudstaden eftersom att vi är norrlänningar. Nu ber jag er, trogna forumiter om tips på hyffsat billiga vandrarhem. Det behöver inte nödvändigtvis vara alldeles i city. Alla tips uppskattas! PS. jag gör inte detta för att jag är lat utan för att jag är sämst på att googla! DS Citera
kfluffie Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Fick fram det efter en google-sökning på "vandrarhem" samt "stockholm" http://www.vandrarhemstockholm.se/ Bonus: http://www.googleguide.com/about/ Mvh, KF Citera
Steffow Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Fick fram det efter en google-sökning på "vandrarhem" samt "stockholm"http://www.vandrarhemstockholm.se/ Bonus: http://www.googleguide.com/about/ Mvh, KF tack så mycket! Citera
droghurt Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Kan tipsa om fridhemsplan och skanstulls vandrarhem, bra läge sköna rum och hyfsade priser. Citera
Ripperkof Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vanadis Hotell ligger centralt på Götgatan och har priser från 595:- för ett dubbelrum. Det ultimata konserthotellet. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Finns ett i Mörby Centrum också. Billigare än de andra då det ligger utanför stan. Men bara 7-8 stationer med tunnelbanan till city. Citera
urmy Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Du frågar efter ett vandrarhem på ett pokerforum. Skrämmande. Citera
Metaddict Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Lyssna inte på urmyrakeback, han är bara en i raden av alla jävla dryga 08or. Tummen upp för att du åker dit för att se Dream Theater Lär vara ett hyfsat liveband typ Citera
Matteprof Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Cred killen! Vilken Deja vu jag får. Själv åkte vi ner 4 polare från Piteå vintern 98 för att se DT på Cirkus. Då bodde vi på nått vandrarhem som låg breve gamla Limpbar. Efter det har jag sett dem en handfull gånger och kommer givetvis vara på plats nu om 3 veckor. Dock ser jag själv mest fram emot Symphony X vars senaste album jag gillar mer än DTs senaste. Men alltid kul att få se två av ens absoluta favoritband tillsammans. Läg väl bli någon öl innan, Anchor eller Harry B James typ Citera
urmy Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Lyssna inte på urmyrakeback, han är bara en i raden av alla jävla dryga 08or. Tummen upp för att du åker dit för att se Dream Theater Lär vara ett hyfsat liveband typ Jo dream theater är enormt bra, har ju världens bästa trummis, en av de bästa gitarristerna och killen på bas och synt är inte dåliga dom heller. Älskar dream theater, lyssna på dom som fan när jag spelade mycket gitarr och vlle bli rockstjärna, de gör enormt bra musik! Lär bli grymt, ha det kul! Citera
Metaddict Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Cred killen! Vilken Deja vu jag får. Själv åkte vi ner 4 polare från Piteå vintern 98 för att se DT på Cirkus. Då bodde vi på nått vandrarhem som låg breve gamla Limpbar. Efter det har jag sett dem en handfull gånger och kommer givetvis vara på plats nu om 3 veckor. Dock ser jag själv mest fram emot Symphony X vars senaste album jag gillar mer än DTs senaste. Men alltid kul att få se två av ens absoluta favoritband tillsammans. Läg väl bli någon öl innan, Anchor eller Harry B James typ KLONK! Symphony X is the shit! Glömde att dem ska vara förband. Nu blir man ju riktigt avis. Har inte riktigt kommit fram till hur jag vill ranka deras senaste Deras liveskiva är förresten riktigt jävla bra! Men iofs, lever man glidarliv i Bangkok kanske man inte ska gnälla Citera
Recommended Posts