Partyjack Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Det här fick mig faktiskt att skratta lite:lol: +1, jävligt skönt agerande av OP att låsa upp en så betydelsefull tråd. Citera
speltorsk_LOL Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Hej! Först vill jag å allas vägnar passa på att tacka för öppnandet av denna tråd. -Tack! Fråga: Har du nån gång provat på det här med pegging? (strapon+tjej+din anal osv.) Viva la Che! Citera
bossbaver Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 öppen Ok? på OPs begäran? Citera
theam Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Absorberar du retoriken på ett advekvat sætt? Citera
jakobl Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2009 Som vi alla har längtat ! Så va gör du nu? Exjobbar med nätverk och distribuerade system jag ska fixa så att alla kan piratkopiera i lugn och ro helt anonymt. snällt va Vi får hoppas att piratebay fälls så att min forskning blir relevant. Jag har dessutom tagit upp grinden igen. Jag går fram som en skördetröska på 0.5/1kr. Fishes, phear me! Rakar du pungen ? Nej, fy fan vad omanligt. Hår är manligt. Hej! Först vill jag å allas vägnar passa på att tacka för öppnandet av denna tråd. -Tack! Fråga: Har du nån gång provat på det här med pegging? (strapon+tjej+din anal osv.) Viva la Che! Nej, jag känner inget större behov av sådana sexuella eskapader. Ok? på OPs begäran? Ja, jag kände att den nyfikenhet på mig som person behövde lättas innan trycket skulle slita sönder forumet fullständigt. Absorberar du retoriken på ett advekvat sætt? va lol Citera
honest99 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Vad är svaret på den fråga du helst vill att någon ställer? Citera
Bluwajt Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Nej, fy fan vad omanligt. Hår är manligt. pic or it didn't happen Citera
Machmalo Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 pic or it didn't happen LOL Citera
Recommended Posts