mrfiskman Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Jaopp jag är ju iofs ganska ny på forumet men eftersom att jag är helt makalöst bra på poker, så tänkte jag att det vore kul att sitta i brunnen. Seså fråga ointressanta eller intressanta frågor huvudsaken är att jag inte blir sittande i en tom brunn. Citera
Juggler Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Hur nära kompisar är du och Eurythmech? Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Hur nära kompisar är du och Eurythmech? Jag har träffat honom irl över 100 gånger. Citera
sandis84 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Jag har träffat honom irl över 100 gånger. Vilken av hans egenskaper stör du dig mest på? Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Vilken av hans egenskaper stör du dig mest på? Hans förmåga att uttrycka hat gentemot håkan hellström. Citera
Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Då kör vi då. Du ska bjuda dina närmaste vänner på middag på lördagkväll. Och komponerar en middag som får snålvattnet att rinnanär man tänker på den och smaklökarna att dansa gogo på dina vänner när de får smaka. Då lagar du följande till: Entrérätt Förrätt Varmrätt Efterrätt Och till respektive rätt serveras det som bäst lyfter fram smaken på det du tillagat och inte tar död på smaksensationen. Vad dricker ni då till: Entrérätten Förrätten Varmrätten Efterrätten Och till kaffet avrundar du med att bjuda på vadå? Citera
Gjort Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Då kör vi då. Du ska bjuda dina närmaste vänner på middag på lördagkväll. Och komponerar en middag som får snålvattnet att rinnanär man tänker på den och smaklökarna att dansa gogo på dina vänner när de får smaka. Då lagar du följande till: Entrérätt Förrätt Varmrätt Efterrätt Och till respektive rätt serveras det som bäst lyfter fram smaken på det du tillagat och inte tar död på smaksensationen. Vad dricker ni då till: Entrérätten Förrätten Varmrätten Efterrätten Och till kaffet avrundar du med att bjuda på vadå? Seriöst, nu får du lägga av att spamma din förbannade skitfråga. Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Då kör vi då. Du ska bjuda dina närmaste vänner på middag på lördagkväll. Och komponerar en middag som får snålvattnet att rinnanär man tänker på den och smaklökarna att dansa gogo på dina vänner när de får smaka. Då lagar du följande till: Entrérätt Förrätt Varmrätt Efterrätt Och till respektive rätt serveras det som bäst lyfter fram smaken på det du tillagat och inte tar död på smaksensationen. Vad dricker ni då till: Entrérätten Förrätten Varmrätten Efterrätten Och till kaffet avrundar du med att bjuda på vadå? Entrérätt: Vad är det? skulle nog inte servera nåt sånt iaf. Förrätt: hmmm nån lite salladsaktig sak med fetaost i, fetaost är alltid bra. Varmrätt: Nån god fisk,kokt potatis och någon kall gräddig sås (ja jag är tråkig) Efterrätt: Glass. Jag serverar ett glas rödvin till förrätten, mjölk eller någon ljus öl till varmrätten och till efterrätten serverar jag baileys. Baileys och glass borde vara gott ihop. Citera
Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Seriöst, nu får du lägga av att spamma din förbannade skitfråga. Jag trodde Twe Well var till för att få svar på sina frågor. Om nu mat är ett av mina största intressen och jag gärna får reda på vad folk i allmänhet och framförallt pokerspelare har för kostvanor när det vankas middag så är det väl inte så konstigt att jag ställer frågan? Och du kan ju ställa en fråga till OP istället för att ge dig på mig. Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Seriöst, nu får du lägga av att spamma din förbannade skitfråga. Nej Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Jag trodde Twe Well var till för att få svar på sina frågor. Om nu mat är ett av mina största intressen och jag gärna får reda på vad folk i allmänhet och framförallt pokerspelare har för kostvanor när det vankas middag så är det väl inte så konstigt att jag ställer frågan? Och du kan ju ställa en fråga till OP istället för att ge dig på mig. Jo Citera
Andrew_W Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vad tänker du om din egen förmåga att charmera det motsatta könet? Har du koncentrationssvårigheter? Om du fick, skulle du kunna tänka dig att ligga med David Bowie? Nämn tre saker du är bra på och tre saker du bör förbättra hos dig själv. Citera
greywolf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 hockeyfrilla eller helrakat resten av livet? Citera
greywolf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 skulle du dra över Goldie Hawn om du fick chansen ? Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Vad tänker du om din egen förmåga att charmera det motsatta könet? Har du koncentrationssvårigheter? Om du fick, skulle du kunna tänka dig att ligga med David Bowie? Nämn tre saker du är bra på och tre saker du bör förbättra hos dig själv. 1. Bättre förr. 2. Nej, om han inte betalde flera miljoner förståss (ja jag är slampig) 3. Bra på att lära mig snabbfakta, tex glosor jag fick mvg i spanska men kan knappt nånting enbart för att jag är bra på att lära mig ord och sånt snabbt. Jag kan även ganska mycket om film och musik. slutligen så är jag rätt bra på att jonglera med två bollar i en hand. Bör förbättra: mina matvanor, min städning av hemmet och tvätta oftare. Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 hockeyfrilla eller helrakat resten av livet? Helrakat Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 skulle du dra över Goldie Hawn om du fick chansen ? Nej Citera
greywolf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 skulle du dra över madonna om du fick chansen ? Citera
Gäst Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vad och hur högt spelar du? Har eurythmech sån makalös skäggväxt som diverse bilder ger sken av? Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Vem är du? 25 årig kille född i umeå, bott största delen av gävle. Spela poker ibland,lyssnar på musik ibland,ser på film ibland osv... Älskar: musik Hatar: hårdrock. Favoritfärg: Blå. Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 skulle du dra över madonna om du fick chansen ? Ja Citera
greywolf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 äldsta respektive yngsta erövring ? Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Vad och hur högt spelar du? Har eurythmech sån makalös skäggväxt som diverse bilder ger sken av? Spelar bara no limit och när jag spelar mest turrar allt mellan 1-100 dollars turrar beroende på hur min ekonomi ser ut för tillfället. Jag tycker hans skäggväxt är mer maffig i verkligheten, hans skägg är typ som en egen personlighet: "titta där kommer eury och skägget" typ. Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 äldsta respektive yngsta erövring ? 1988 och 1964 Citera
Recommended Posts